אנדרה דראמונד היה אמור להיות תוספת משמעותית מאוד למאבקי האליפות של לוס אנג'לס לייקרס, אחרי שהצטרף לקבוצה בחודש שעבר. אבל בפועל, ולמרות שלברון ג'יימס ואנתוני דייויס לא משחקים והמקום שלו ברוטציה משמעותי יותר, הסנטר המנוסה לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי בהתקפה.
הלילה הוא סיים עם 4 נקודות בלבד (2 מ-7 מהשדה) בניצחון 93:101 על שארלוט, ואתמול קלע שלוש נקודות נגד הניקס. בבדיקה שערכה ESPN התברר כי מדובר בכמות הנקודות הנמוכה ביותר מזה שש שנים שקלע דראמונד בצמד משחקים לילה אחרי לילה בהם קיבל לפחות 20 דקות.
3 צפייה בגלריה
אנדרה דראמונד
אנדרה דראמונד
דראמונד (משמאל). בינתיים מתקשה
(צילום: AP)
"מבחינה התקפית זאת כנראה העונה הגרועה ביותר בקריירה שלי", הודה דראמונד אחרי הניצחון על ההורנטס. "אני עדיין מנסה למצוא את עצמי בלייקרס, אבל לא נותן לזה לפגוע במשחק שלי. אני יודע למה הגעתי לכאן, שזה לסייע לקבוצה מבחינה הגנתית. בסוף גם ההתקפה תגיע".
דראמונד עומד על ממוצע של 10.5 נקודות בלבד מאז שהצטרף ללייקרס לעומת 14.5 נקודות ממוצע קריירה. העונה, לפני ששוחרר מקליבלנד, קלע דראמונד 17.5 נקודות ב-25 משחקים.
3 צפייה בגלריה
לברון ודייויס עדיין על אזרחי
לברון ודייויס עדיין על אזרחי
לברון ודייויס. מה יקרה עם דראמונד כשהם יחזרו?
(צילום: AP)

ותודה לפציעה

פול ג'ורג' נמצא בכושר פנטסטי בתקופה האחרונה. בארבעת המשחקים האחרונים של לוס אנג'לס קליפרס הוא קלע 30 נקודות ויותר. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא תפר 36 נקודות לצד 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים ב-115:126 של לוס אנג'לס קליפרס על אינדיאנה.
הקליפרס עומדים על רצף של שישה ניצחונות, למרות שבשני המשחקים האחרונים הם ללא הכוכב הגדול השני שלהם, קוואי לנארד (פציעה ברגל). החבורה של טיירון לו קפצה למקום השלישי במערב והיא מחזיקה במאזן החמישי בטיבו בליגה (18:38) אחרי יוטה (14:41), פיניקס (15:39), פילדלפיה (17:37) וברוקלין (17:37).
3 צפייה בגלריה
ג'ורג' זורק
ג'ורג' זורק
ג'ורג' זורק
(צילום: AFP)
הסיבה המרכזית למומנטום הנהדר, כאמור, היא ג'ורג', שהסביר איך שדרג את משחקו: "הפציעה שלי באצבע ביד נתנה לי תירוצים. היא לא רק הגבילה את היכולת שלי על המגרש, אלא גם הורידה אותי מבחינה מנטלית. אבל אז הבנתי שצריך לשים את הפציעה הזאת בפרופורציה הנכונה, ואם אני עולה לשחק לא אתן לזה להגביל אותי. אני חושב שזאת הסיבה שאני נמצא בסוג של פריצה".
"הוא ללא ספק נכנס לקצב", החמיא לו חברו לקליפרס, מרקוס מוריס. "הוא משחק עם קוף על הגב. הוא שם דגש על לקחת את הקבוצה עליו ולהיות הגרסה הכי טובה של עצמו".
ג'ורג' הגיע לעונת 2020/21 אחרי שספג לא מעט ביקורות על יכולת הקליעה שלו בעונה שעברה, שהייתה אחת הסיבות המרכזיות להדחה היחסית מפתיעה של הקליפרס כבר בסיבוב השני של הפלייאוף לדנבר, אחרי שהוליכה 1:3 בסדרה. במשחק מספר 7 בו הפסידה קבוצתו, ג'ורג' עמד על 4 מ-16 בלבד מהשדה.
ג'ורג' החל את העונה הנוכחית בצורה נהדרת, לפני שהפציעה באצבע גרמה לו לשבת בחוץ שבעה משחקים בתחילת פברואר. צריך לציין, הפציעה עדיין שם והפורוורד ייאלץ להסתדר איתה לפחות עד סיום העונה, אבל כמו שהוא אמר - מבחינה מנטלית היא כבר מאחוריו. ואיך האחוזים? השתפרו דרמטית. הוא קולע ב-48 אחוזים מהשדה ו-44 אחוזים מחוץ לקשת (שניהם הכי גבוהים בקריירה).