וושינגטון השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שלישי ברציפות לאחר שגברה 96:97 על דאלאס בתום דרמה גדולה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר קליעת עונשין אחת מדויקת מצד קייל קוזמה 4.2 שניות לסיום סידרה לקבוצה מהבירה ניצחון דרמטי. דני אבדיה אמנם לא פתח בחמישייה, אך קיבל הרבה דקות (32) מווס אנסלד ג'וניור וגמל למאמנו עם דאבל דאבל נהדר של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים.
כמו בלא מעט מקרים העונה, קוזמה היה גם הקלע המוביל של הקבוצה מבירת ארה"ב, כאשר בראדלי ביל הוסיף 22 נקודות. אבדיה סיים כקלע השלישי בטיבו במשחק, והיה היחיד בוויזארדס שהגיע לספרות כפולות בעמודת הריבאונדים כשנראה שהוא מנצל עד תום את החלל שהשאירה עזיבתו של רוי האצ'ימורה ללייקרס. בנוסף, הפורוורד הישראלי שמר על קור הרוח כשהגיע לא פחות מ-11 פעמים לקו העונשין, ודייק 9 פעמים
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
דאבל דאבל וניצחון שלישי ברציפות. דני אבדיה שומר על לוקה דונצ'יץ'
(AFP)
מנגד, הטקסנים עלו למשחק בסגל חסר מאוד, כאשר שמונה שחקנים בלבד שותפו. לוקה דונצ'ץ' היה ענק כהרגלו, וסיים עם 41 נקודות ו-15 ריבאונדים, זאת בנוסף ל-6 אסיסטים, אך זה לא הספיק למארחת. גם 22 נקודות מצד דווייט פאוול ועוד 20 מספנסר דינווידי לא עזרו למאבריקס, שלמרות השמיכה הקצרה היו רחוקים סל אחד מניצחון - אך כאמור ירדו בסופו של דבר מנוצחים בפעם השנייה ברציפות וה-24 העונה.
מבחינת הוויזארדס מדובר בהמשך ישיר לתקופה הטובה בה הם נמצאים. הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים, זאת לאחר שעד לפני שבוע היו בעיצומו של רצף שלילי שכלל חמישה הפסדים בשישה משחקים. וושינגטון תישאר בטקסס, שם תתארח כבר הלילה למשחק חוץ אצל יוסטון.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
ניצל היטב את החלל שהשאיר האצ'ימורה. דני אבדיה
(רויטרס)