דראפט 2021 ב-NBA נערך הלילה (בין חמישי לשישי), אבל יכול להיות בכלל שהאירוע המסקרן ביותר תתרחש מחוץ לבחירות. על פי דיווחים בארה"ב, ראסל ווסטברוק נפרד מוושינגטון אחרי עונה אחת בלבד – כשהיעד הבא הוא לוס אנג'לס לייקרס. למעשה העסקה כבר סוכמה בין הצדדים.
לברון ג'יימס נחוש לחזק את הסגל שסביבו, אחרי שראה שקשה מאוד לאל-איי כאשר הוא ואנתוני דייויס פצועים, בעוד ווסטברוק מוכן להוריד מהדומיננטיות שלו כדי להילחם ברצינות על אליפות ראשונה. הלייקרס מנסים להנחית גם את הצלף של סקרמנטו, באדי הילד.
2 צפייה בגלריה
ווסטברוק בטירוף
ווסטברוק בטירוף
בדרך לאל-איי. ווסטברוק
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
יעזוב את וושינגטון אחרי עונה. ווסטברוק
(צילום: AP)
אלו לא חדשות טובות עבור דני אבדיה, שיתחיל את עונתו השנייה בוושינגטון. עמדות הפורוורד היו הבעייתיות ביותר בקבוצה בעונה שעברה, במיוחד אחרי שהישראלי נפצע וגמר את העונה, והנכס המרכזי שוושינגטון אמורה לקבל הוא הפורוורד המעולה קייל קוזמה, שיכול לשחק בעמדות 4-3. הוא איבד את עצמו בלייקרס בעידן לברון ודייויס, אבל יכול להיות שחקן מוביל בכלל קבוצה אחרת.
לחץ נוסף על העמדה מספר 3 צפוי להגיע מקורי קיספרט, שאחרי קריירת מכללות מעולה בגונזאגה נבחר הלילה במקום ה-15 ע"י הוויזארדס.
גם השוטינג גארד קנטביוס קולדוול-פופ והפורוורד/סנטר מונטרז הארל אמורים להגיע לבירה מהלייקרס במסגרת העסקה, ולחזק משמעותית את הסגל של המאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור. כמו כן, הוויזארדס יקבלו בחירת דראפט נוכחית (זו מהמקום ה-22 בסיבוב הראשון). וושינגטון תפנה לא מעט מקום בתקרת השכר, בניסיון לצרף לבראדלי ביל עוד סופרסטאר שידחוף את הקבוצה למעלה.
היחס בסוכנויות ההימורים לאליפות של הלייקרס עמד בתחילת הערב על פי 7.50. אחרי הדיווח הנתון ירד לפי 4.75.