לאחר תשעה הפסדים רצופים, וושינגטון סוף-סוף ניצחה הלילה (בין שני לשלישי), כשגברה 107:126 בחוץ על דטרויט. מדובר בסך הכל בניצחון השלישי העונה של הוויזארדס לעומת 14 הפסדים, וניצחון החוץ השני בלבד (לעומת 8 הפסדים). עבור הפיסטונס מדובר בהפסד 14 ברציפות, והם עם המאזן הגרוע בליגה (15:2).
דני אבדיה שוב פתח בחמישייה ורשם משחק יוצא מהכלל, כשקלע 16 נקודות ב-26 דקות, והוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בנוסף, הפורוורד הגיע לציון דרך מרשים בקריירה, כשחצה את רף 500 האסיסטים מאז הצטרף לליגה (בעונתו הרביעית). אבדיה הוא השחקן השלישי בלבד מהמחזור שלו בדראפט שמצליח לרשום 500 אסיסטים ואלף ריבאונדים בקריירה, כשלפניו עשו זאת לאמלו בול ואנתוני אדווארדס.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
ציון דרך מרשים בקריירה. דני אבדיה
(Gregory Shamus/AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דטרויט פיסטונס ג'יידן אייבי
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דטרויט פיסטונס ג'יידן אייבי
הופעה נהדרת לפורוורד הישראלי. דני אבדיה שומר על ג'יידן אייבי
(AP Photo/Carlos Osorio)
המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון דחוק לזכות הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור, שירדה לחדרי ההלבשה עם 54:57. ברבע השלישי כבר הצליחה וושינגטון לברוח ליתרון דו ספרתי, והפעם, בניגוד ללא מעט משחקים העונה, הצליחה לשמור על יתרונה ואף הגדילה אותו.
גם הפעם, המצטיין של וושינגטון היה קייל קוזמה, שקלע 32 נקודות יחד עם 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. גם דנילו גלינארי היה מצוין, כשתרם 16 נקודות (5 מ-8 מהשדה) ב-19 דקות מהספסל. בצד שני, 26 נקודות ו-7 אסיסטים של קייד קנינגהאם לא מנעו מדטרויט מפלה נוספת.
בעוד יומיים תתארח וושינגטון אצל אורלנדו, ותקווה לחבר שני ניצחונות רצופים בפעם הראשונה העונה. דטרויט תשחק גם היא בלילה שבין רביעי לחמישי, כשתארח את הלייקרס, ותקווה לקטוע את שרשרת ההפסדים הארוכה.