וושינגטון (6:8) לוהטת, והניצחון הלילה (בין ראשון לשני) על ממפיס (5:9), 92:102, היה הרביעי שלה ברציפות. ודני אבדיה, שנכנס לכושר מעולה, משתפר ממשחק למשחק וחגג הפעם עם 21 נקודות, שווה לשיא הקריירה שלו ב-NBA.
אבדיה היה אגרסיבי מאוד, נכנס לסל והיה מדויק מתמיד משלוש עם 4 מ-7. הוא קלע בסך הכל 8 מ-16 מהשדה, עוד 1 מ-3 מהקו, ותרם גם 5 אסיסטים (על 3 איבודים), 2 ריבאונדים וחטיפה. המשחק הטוב ביותר שלו העונה בקלות.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
משחק ענק. אבדיה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
משחקו הטוב במדי הוויזארדס. אבדיה
(צילום: AP)
בניגוד למפגש הקודם, כוכבי ממפיס ג'ה מוראנט ודזמונד ביין - שהפכו לאחד מצמדי הגארדים הטובים בליגה - לא היו כשירים למשחק, כמו גם ג'ארן ג'קסון שנעדר כבר תקופה ממושכת. בצד של וושינגטון בראדלי ביל עדיין לא חזר, אבל כל הרצף הושג בלעדיו, עם כדורסל שוטף יותר.
אבדיה פתח את המשחק חם עם 6 נקודות מהירות, כולל דאנק שסיים מסירת אלי אופ של מונטה מוריס. קייל קוזמה התקשה בקליעה, אבל קריסטפס פורזינגיס שוב צלף מכל מקום והמארחת השיגה שליטה מוקדמת.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
נהנה מהחיים, בצדק. אבדיה בהצגת השחקנים
(צילום: רויטרס)
הספסל של וושינגטון לא החזיק מעמד, וממפעס עלתה ל-38:47 ברבע השני, אבל ברגע שהחמישייה של הוויזארדס חזרה במלואה התמונה השתנתה. שלשה של אבדיה ושמונה נקודות רצופות של פורזינגיס יצרו ריצת 0:11 ומהפך, ואת הרבע הם סיימו בדיוק ככה: עוד שלשה של הישראלי, אחת של הלטבי על הבאזר ו-51:55. אבדיה עמד בהפסקה על 15, פורזינגיס על 19.
אבדיה פתח את המחצית באיירבול משלוש, אבל החזיר בסל ועבירה אחרי חדירה חזקה מול סטיבן אדאמס וסנטי אלדמה. וושינגטון האטה, אבל ההתקפה של ממפיס נעלמה - ולמעשה לא הטרידה את הוויזארדס עד שהמשחק נגמר. אבדיה עוד נעץ את השלשה הרביעית שלו לפני שירד לנוח 2 דקות לסיום הרבע. עם 1:49 דקות על השעון ברבע האחרון אבדיה יכול היה לשבור את השיא האישי אבל החטיא פעמיים מהקו.
וושינגטון צלפה 19 שלשות מ-40 ניסיונות, 47.5 אחוזים אדירים, ושש מהן היו שייכות לפורזינגיס שקלע 25. קוזמה הוריד 11 ריבאונדים אבל קלע רק 9. דילון ברוקס הוביל את המפסידה עם 19.