אחרי שצירפה את פאטי מילס הנהדר מסן אנטוניו, ברוקלין ממשיכה להתחזק. בארה"ב דווח כי סוכנו של פול מילסאפ, דיאנג'לו סימונס, עדכן כי הפורוורד חתם באחת הפייבוריטיות לזכייה באליפות.
מדובר בחתיכת חיזוק, בטח לאור היכולות והניסיון שיש למילסאפ, שעזב את דנבר בתום ארבע עונות. בשלוש האחרונות העפיל עם הקבוצה לפלייאוף וגם היה שחקן משמעותי.
3 צפייה בגלריה
פול מילסאפ ומאליק ביזלי
פול מילסאפ ומאליק ביזלי
מילסאפ (מימין)
(צילום: AP)
מילסאפ מצטרף לסגל הכוכבים של ברוקלין, שכולל כמובן את קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, קיירי ארווינג, בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן ומילס.
הפורוורד בן ה-36 נבחר רק במקום ה-47 בדראפט 2006, אבל אחרי שנתיים של התאקלמות ביוטה, החל לפרוע שטרות, וב-13 מתוך 16 העונות שלו ב-NBA לא ירד מממוצע דו ספרתי של נקודות.
3 צפייה בגלריה
קיירי, הארדן ודוראנט
קיירי, הארדן ודוראנט
קיירי, הארדן ודוראנט. יש להם חתיכת צוות מסייע
(צילום: AP)
את מספריו הטובים בקריירה עשה באטלנטה, ובמיוחד ב-2016/17, אז קלע 18.1 נקודות, לקח 7.7 ריבאונדים ומסר 3.7 אסיסטים ב-34 דקות. בנוסף, מילסאפ לקח חלק בארבעה משחקי אולסטאר רצופים בין השנים 2017-2014, וגם נבחר לחמישיית ההגנה השנייה ב-2016.

ואם זה לא מספיק

אחרי שהיו לא מעט דיווחים על כך שלמרקוס אולדרדיג' ישוב לשחק כדורסל, אחרי שפרש ממשחק בחודש אפריל בעקבות בעיות בלב, הסנטר הוותיק קיבל אישור סופי מרופאיו לחזור למגרשים. אולדרדיג' עבר את כל הבדיקות הרלוונטיות ונמצא כשיר. המועמדת המובילה לצרפו היא ברוקלין. במקרה כזה, מי שישלם את המחיר הוא דיאנדרה ג'ורדן שיעזוב.
3 צפייה בגלריה
למרקוס אולדריג'
למרקוס אולדריג'
למרקוס אולדריג'
(צילום: AP)
אולדרידג', שנבחר שבע פעמים לאולסטאר, פעמיים לחמישייה השנייה של ה-NBA ושלוש פעמים לחמישייה השלישית, יתחיל את עונתו ה-16 בליגה הטובה בעולם. הוא נבחר במקום השני על ידי שיקגו בדראפט 2006, והועבר ישירות לפורטלנד בטרייד. אחרי תשע עונות בפורטלנד עבר לסן אנטוניו בה שיחק שש עונות נוספות.
ב-28 במרץ 2021 חתם בברוקלין, והיה אמור להוות כוח אש רציני עבור הקבוצה בצבע. אלא שפחות משלושה שבועות לאחר מכן הודיעה על פרישה בעקבות הפרעות בקצב הלב.