ראיין רולינס היה חברו לקבוצה של דני אבדיה עד יום שני האחרון, אז שוחרר במפתיע מוושינגטון. הלילה (בין חמישי לשישי) כנראה קיבלנו את הסיבה לעזיבתו - והיא מדהימה למדי.
ב"אתלטיק" מפרסמים כי על-פי המשטרה רולינס בן ה-21 מואשם כי גנב בשבעה מקרים שונים - בין ספטמבר לנובמבר אשתקד - מחנות הסופר הענקית "טארגט" מוצרי מזון, סבוני רחצה ונרות בשווי כולל של קצת פחות מ-1,000 דולר.
1 צפייה בגלריה
ראיין רולינס
ראיין רולינס
רולינס במדי וושינגטון. שוחרר מהקבוצה ביום שני האחרון
(צילום: AP Photo/Wilfredo Lee)
שכרו, אגב, למי ששואל, היה אמור להספיק לו כדי לגמור את החודש. לרולינס יש חוזה מובטח העונה של 1.7 מיליון דולר, ולזו הבאה מובטחים לו לפחות 600 אלף נוספים, למרות שכרגע הוא בלי קבוצה. הוויזארדס, אגב, יאלצו לשלם לו את הסכומים הללו.
"רק לאחרונה נודע לנו על ההאשמות נגד ראיין", סיפר נשיא מונומנטל כדורסל (החברה שמחזיקה בבעלות הוויזארדס), מייקל וינגר, ל"אתלטיק". "איננו יכולים להגיב על העניין הזה, או על ההחלטות שקשורות לסגל שלנו".
לאחר מכן הוסיף כי "אנחנו לוקחים את התפקיד שלנו ברצינות רבה כאזרחים כדי שהקהילה שלנו תוכל להיות גאה בנו. אלו ציפיות, לא שאיפות. אנחנו להוטים להתקדם עם הצוות שלנו ולשאוף למצוינות על המגרש ומחוצה לו".
רולינס נבחר במקום ה-44 בדראפט 2022 על ידי אטלנטה והועבר מיד לגולדן סטייט. גם במדי הווריורס הוא לא שיחק יותר מדי (12 משחקים) ואף נפצע בשלב מסוים וגמר את העונה. לוויזארדס השחקן הגיע בקיץ במסגרת הטרייד שהביא לקבוצה גם את ג'ורדן פול מגולדן סטייט. הוא קלע העונה 4.5 נקודות למשחק ב-6.6 דקות (שותף ב-10 משחקים בלבד).