בעוד שבועיים בדיוק תתארח אלבה ברלין בברצלונה למשחק חוץ קשה במסגרת המחזור הראשון ביורוליג. לקראת פתיחת העונה, באתר היורוליג ניתחו את הקבוצות השונות, כולל את הקבוצה הגרמנית שבה משחקים החל מהקיץ תמיר בלאט ויובל זוסמן.
"תמיר בלאט הוא חדש ביורוליג, אך הוא בנו של המאמן אלוף היורוליג לשעבר, דיוויד בלאט, וכישורי המסירה הגבוהים עם אינטליגנציית הכדורסל היוצאת מן הכלל שלו עוזרים לשפר את הסובבים אותו", נכתב על הרכז בתחילת הכתבה.
2 צפייה בגלריה
תמיר בלאט
תמיר בלאט
תמיר בלאט. "כישורי המסירה והאינטליגנציה משפרים את השחקנים סביבו"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בלאט נבחר בקטגוריה "שחקן שכדאי לצפות בו" בניתוח שהתפרסם. "הנהלת אלבה ברלין שמה עין על תמיר בלאט מזה זמן", ציין הכותב, "למעשה, החתימו אותו בקיץ 2020 והשאילו אותו בחזרה להפועל ירושלים לעונה נוספת. בלאט הוביל את הליגה הישראלית באסיסטים עם 7.9 למשחק תוך קביעת שיאי קריירה בנקודות (12.1), ריבאונדים (2.6) וחטיפות (0.9)".
2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
יובל זוסמן. "זרועות ארוכות ואינטנסיביות הגנתית"
(צילום: חשבון הטוויטר של אלבה ברלין)
"הוא גדל סביב כדורסל ברמה גבוהה וספג את חוכמת המשחק והמנהיגות על המגרש מגיל צעיר", נכתב על בלאט, "תכונות אלה, מהולות ביכולת מסירה נהדרת וקליעה טובה, הפכו את בלאט לרכז ברמת יורוליג. העונה הוא מקבל הזדמנות להציג את כישוריו על הבמה הגדולה הזו, ואם הוא יתאקלם בצורה חלקה, אלבה תהיה קבוצה הרבה יותר מסוכנת ומהנה לצפייה".
בכתבה צוין גם שמו של יובל זוסמן: "הזרועות הארוכות והאינטנסיביות ההגנתית של זוסמן הפכו אותו לשחקן רוטציה קבוע במכבי תל אביב בארבע העונות האחרונות, ועכשיו הוא שואף להיכנס לתפקיד משמעותי יותר באלבה. הוא רק בן 23, וסגנון המשחק שלו מתאים בצורה מושלמת למאמן ישראל גונסאלס".