מוכנים? זה הזמן בו ב-NBA מערבבים את הקלפים והסגלים מתחילים לתפוס צורה. מבול של עסקאות הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA.
במוקד, קייל לאורי (35), מי ששיחק בתשע השנים האחרונות בטורונטו, איתה גם זכה באליפות היסטורית, עזב וחתם על חוזה לשלוש שנים (90 מיליון דולר) במיאמי. ההיט גם השאירו את הצלף דאנקן רובינסון על חוזה של 90 מיליון דולר לחמש שנים.
3 צפייה בגלריה
קייל לאורי
קייל לאורי
מקנדה לדרום ארה"ב. קייל לאורי
(צילום: AP)
גם אלוף ה-NBA הטרי עם מילווקי, פי-ג'יי טאקר, החליט לעבור איזור חיוג וחובר ללאורי בפלורידה. טאקר חתם על חוזה לשנתיים תמורת 15 מיליון דולר. שחקן אחר של הבאקס דווקא נשאר - בובי פורטיס, שזכה להתעניינות מצד לא מעט קבוצות, החליט לחתום לשנתיים בשורות האלופה ויקבל 9 מיליון דולר לכל התקופה.
טריי יאנג, הרכז המצוין של אטלנטה, שעשתה פלייאוף נהדר ונכנעה רק למילווקי, סיכם על הארכת חוזה מקסימלית אחרי חוזה הרוקי שלו. הוא ירוויח 207 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. גם אוקלהומה סיטי הבטיחה שהכוכב הגדול שלה, שיי גילגוס-אלכסנדר, לא יילך לשום מקום וסיכמה איתו על 172 מיליון דולר לחמש שנים. ראוי לציין שיאנג זכאי לסכום גדול ביותר מאחר שנבחר לאחת מחמישיות העונה.
3 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
המון המון כסף. טריי יאנג
(צילום: AP)
בלייקרס מחפשים מציאות ושחקנים משלימים בשוק אחרי שצירפו את ראסל ווסטברוק (והחוזה העצום שלו) והביאו שניים שכבר מכירים מצוין את הליגה – דווייט הווארד (35), שחוזר לקדנציה נוספת באל-איי, וטרבור אריזה (36), שאמור לספק הגנה וניסיון מהספסל.
מי שעזב את הלייקרס הוא אלכס קארוסו, שחתם לארבע שנים (37 מיליון דולר) בשיקגו, גם לונזו בול הגיע לעיר הרוחות בחוזה לארבע שנים (85 מיליון דולר).
בינתיים דרק רוז חתם מחדש בניקס (43 מיליון דולר לשלוש שנים) וקיבל לצידו את כוכב נבחרת צרפת אוון פורנייה (78 מיליון דולר לארבע שנים).
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס והווארד
לברון ג'יימס והווארד
שוב ביחד. הווארד ולברון
(צילום: AFP)
בלייק גריפין נשאר בברוקלין וחתם על חוזה לעונה נוספת. נורמן פאוול ימשיך בפורטלנד, הגיוני בהתחשב בעובדה שהוא יקבל 90 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.
העסקה המוזרה ביותר קשורה לאחד השחקנים הטובים בליגה העונה, כריס פול. הרכז הנפלא הוביל את פיניקס כל הדרך לגמר ה-NBA, שם היא נכנעה למילווקי המצוינת – הוא ימשיך בסאנס וחתם על חוזה בסך 120 מיליון דולר ל...תקשיבו לזה, ארבע שנים. חוזה שבסופו הוא יהיה בן 40.
פורסם לראשונה: 04:56, 03.08.21