בעוד קצת פחות משלושה שבועות תיפתח רשמית עונת ה-NBA והיום (שישי) - דווקא ביפן - החלה האלופה גולדן סטייט את משחקי ההכנה שלה בניצחון 87:96 על וושינגטון.
האמת, כיאה למשחקי הכנה של קבוצות ב-NBA - הדקות התחלקו שווה בשווה כמעט בין כל שחקני הסגל. מה עוד שהווריורס והוויזארדס עלו בסגלים די חסרים, כשבין הנעדרים אפשר היה למצוא את קליי תומפסון, וויל בארטון ודני אבדיה, שעדיין לא התאושש מהפציעה במפשעה איתה שיחק ביורובאסקט האחרון.
3 צפייה בגלריה
קרי מול מוריס
קרי מול מוריס
קרי מול מוריס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קומינה מגולדן סטייט חושב שמשחקים כדורגל
קומינה מגולדן סטייט חושב שמשחקים כדורגל
קומינגה מגולדן סטייט חושב שמשחקים כדורגל
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
קרי והאצ'ימורה
קרי והאצ'ימורה
האצ'ימורה מרגיש בבית ומפרגן לקרי בתשורה מקורית
(צילום: רויטרס)
המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו, כשברבע האחרון האלופה עלתה ליתרון דו-ספרתי, שהספיק לה עד לסיום. תקשיבו טוב: כל 30 השחקנים שעלו על הפרקט קלעו. ג'יימס ווייזמן בלט מעל כולם עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, קרי הספק ב-6 נקודות ב-13 דקות. רוי האצ'ימורה, האליל המקומי, זכה לתשואות ורשם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים.
ובעניין אחר: במהלך הלילה התבצע טרייד גדול ב-NBA, כשלא פחות משמונה שחקנים עברו קבוצות במסגרת עסקה בין אוקלהומה סיטי ליוסטון, שמטרתה לפנות מקום בתקרת השכר של שתי הקבוצות. השם הגדול ביותר שנכלל בטרייד הוא דרק פייבורס, שיעבור מהת'אנדר לרוקטס. לצידו אפשר למצוא גם טיי ג'רום, תאו מאלדון, מו הארקלס ובחירת סיבוב שני בדראפט 2025. הרוקטס יעבירו לת'אנדר את דייויד נואבה, סטרלינג בראון, טריי בקר ומרקיז כריס.
פורסם לראשונה: 08:16, 30.09.22