הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס קליפרס, מייקל ווינגר, סיכם את תנאיו וצפוי להתמנות לנשיא הכדורסל של הוושינגטון וויזארדס. זאת כחודש ימים לאחר ההחלטה לפטר את הג'נרל מנג'ר, טומי שפרד, שהביא את דני אבדיה לקבוצה.
המהלך צפוי להעניק לווינגר סמכות מלאה על כל מחלקות הכדורסל של המועדון, שכוללות גם את הוושינגטון מיסטיקס מה-WNBA וה-גו גו מליגת הפיתוח.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
באיזה אופן המהלך ישפיע עליו? אבדיה בפעולה
(צילום: AP)
הבוס החדש של דני אבדיה הגיע לקליפרס מאוקלהומה סיטי ת'אנדר במהלך עונת 2017/18 והיה חלק בלתי נפרד בהפיכה המקצועית של הקליפרס, יחד עם הבעלים סטיב באלמר. בעקבות התהליך שעשה בעיר המלאכים, ווינגר לא מיהר לפני שקיבל את ההחלטה לצאת למסע לוושינגטון.
במסגרת מהסמכויות שלו, יקבל ווינגר כוח כמעט מוחלט בהובלת הדרך המקצועית של הוויזארדס, מבניית הסגל, המאמן והצוותים ועד בחירת ג'נרל מנג'ר למועדון. ווס אנסלד ג'וניור צפוי לשמש מאמן שנה שלישית ברציפות כאשר הצעדים המשמעותיים הראשונים של ווינגר יהיו במסגרת דראפט ה-NBA ובניית סגל הקבוצה.
גם הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, טריאן לנגדון, היה על הכוונת של הוויזארדס. השניים קיימו פגישות חוזרות עם ראשי הארגון, שבסופן התקבלה ההחלטה ללכת על ווינגר.