אליפות העולם בכדורסל כבר מאחורינו, ובעולם סופרים לאחור לקראת פתיחת העונה ב-NBA, שתצא לדרך ב-24 באוקטובר. לבינתיים, יסתפקו חובבי הענף בהרכבת קבוצות הפנטזי, כאשר חברת RotoWire, שמתמחה בתחום, פירסמה את את הדירוג שלה לקראת 2023/24.
במקום הראשון בדירוג נמצא ניקולה יוקיץ', שהוביל בעונה החולפת את דנבר נאגטס לאליפות בלתי נשכחת תוך כדי שסיפק תצוגות מופלאות ושבר לא מעט שיאים. אחריו דורג ג'ואל אמביד מפילדלפיה סיקסרס, שנבחר ל-MVP של העונה הסדירה. במקום השלישי דורג לוקה דונצ'יץ', שאומנם לא בדיוק זכה להצלחה עם סלובניה באליפות העולם האחרונה, אך עדיין נחשב לאחד הכוכבים הגדולים בליגה.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דורג מעל שרודר. דני אבדיה
(צילום: AP)
במקום הרביעי דורג שיי גילג'ס-אלכסנדר, כוכבה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שהוליך את קנדה למדליית הארד במונדובאסקט לאחר שגברה בקרב על המקום השלישי על נבחרת ארה"ב. אחריו מגיע ג'ייסון טייטום ובמקום השישי נמצא טייריס האליברטון.
את העשירייה הראשונה סוגרים שמות גדולים כמו סטף קרי (7), יאניס אנדטוקומבו (8), קווין דואנט (9) ואנתוני דייויס (10), כאשר לברון ג'יימס - אחד הכדורסלנים הגדולים אי פעם ומלך הסלים של ה-NBA בכל הזמנים - אפילו לא נכלל ב-20 הגדולים, והוא דורג רק במקום ה-22.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
אפילו לא בין 20 הגדולים. ג'יימס
(צילום: AP Photo/Mark J. Terrill)
דני אבדיה דורג במקום ה-125, בעוד דניס שרודר - שנבחר לשחקן המצטיין של אליפות העולם האחרונה לאחר שהוביל את נבחרת גרמניה לזכייה היסטורית - מוקם במקום ה-150 בלבד. בין הסיבות לבחירה בפורוורד הישראלי במקום זה נכתב: "מצב הסגל של וושינגטוון וויזארדס עדיין נזיל לאור עזיבתו של בראדלי ביל ושחקנים נוספים עשויים עוד להגיע, אך אבדיה יכול למצוא את עצמו כאחד השחקנים החשובים של הקבוצה".
הלהיט של הדראפט האחרון, ויקטור וומבניאמה, שנבחר במקום הראשון בידי סן אנטוניו ספרס, דורג במקום ה-35. שמות מעניינים נוספים בדירוג: דמיאן לילארד דורג במקום ה-11, דונובן מיטשל במקום ה-12, ג'ימי באטלר במקום ה-18, ג'יימס הארדן 21, קיירי אירווינג 26, באם אדבאיו 27 בעוד ג'מאל מארי, אחד מכוכבי האליפות של הנאגטס דורג במקום ה-49 בלבד.