וושינגטון לא מצליחה לצאת מהמומנטום השלילי שלה. הלילה (בין שבת לראשון) ספגו הוויזארדס הפסד תשיעי ברציפות ו-12 מ-13 משחקיהם האחרונים - 102:93 די צפוי ללוס אנג'לס קליפרס.
הקבוצה אמנם לא הצליחה לנצח, אבל דני אבדיה הספיק לרשום עוד משחק מגוון בתקופה האחרונה. הפעם סיים עם 11 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין), 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-37 דקות - וכמובן המשיך להיות פקטור משמעותי במשחק ההגנה של הוויזארדס.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מרקוס מוריס
דני אבדיה מרקוס מוריס
עוד דאבל-דאבל לאוסף. אבדיה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה וושינגטון וויזארדס
דני אבדיה וושינגטון וויזארדס
ההטבעה המרשימה שנכנסה לטופ-10 של מהלכי הלילה
(צילום: רויטרס )
יש לציין כי הפורוורד הישראלי קיבל מול הקליפרס לא מעט הזדמנויות להוביל כדור, והראה שוב את שינוי הגישה שלו ביחס לעונה שעברה, כשסיפק דאנק מרשים ברבע השלישי, בו הצטיין. ההטבעה אף נבחרה להיכלל בטופ-10 של מהלכי הלילה של ה-NBA. "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו העונה", נכתב ב-NBC.
"אבדיה רשם את כל המספרים שלו תוך שהוא שמר המון על קוואי לנארד. קוואי סיים עם 31 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל לקח לו זמן להיכנס לעניינים בזכות אבדיה".
"המפתח עבור דני הוא לשמור על יציבות בשני צדי המגרש. ההופעה שלו מול הקליפרס הייתה טעימה לוורסטיליות שלו", הוסיפו ב-NBC. "הוא רק בן 21, כך שייתכן כי ייקח לו כמה שנים עד שיגיע לשיא. אבל אם הוא יצליח להמשיך למלא את דף הסטטיסטיקה כמו הלילה, הוא יהיה בסדר גמור גם בטווח הקצר".