לברון ג'יימס בקבוצה אחת עם סטף קרי זו פנטזיה של לא מעט חובבי כדורסל, ובמהלך היממה האחרונה של חלון הטריידים ב-NBA בשבוע שעבר, פנתה גולדן סטייט ללוס אנג'לס לייקרס, בניסיון לאחד את שני היריבים הגדולים בקבוצה אחת - כך נטען היום (רביעי) בדיווח ב-ESPN.
הווריורס מצדם היו להוטים להציג הצעה מפתה עבור הכוכב בן ה-39, אבל לא הלייקרס וגם לא ג'יימס (שיהפוך בקיץ לשחקן חופשי) היו מוכנים לשמוע על המהלך.
1 צפייה בגלריה
ג'יימס וקרי
ג'יימס וקרי
הצעה שנדחתה על הסף. ג'יימס וקרי
(צילום: Ezra Shaw/Getty Images)
את הפנייה יזם הבעלים של גולדן סטייט, ג'ו לייקוב, עם רוחו הגבית של דריימונד גרין. מהצד השני של הקו ענתה הבעלים של לוס אנג'לס, ג'ייני באס, שהתבקשה לברר האם התסכול המקצועי שהביע הכוכב שלה לאחרונה יכול להוות בסיס למו"מ. באס אמרה בתגובה שאין בכוונתה לשוחח על טרייד.
גרין, שסוכנו ריץ' פול הוא גם סוכנו של ג'יימס, עודד את הבעלים לייקוב לשוחח עם מקבילתו באס ואף ביקש מפול לנסות לשכנע את לברון לעבור. ללברון יש אופציית שחקן לעונה הבאה בלייקרס בסך 51.4 מיליון דולר, והוא יחליט האם לממש אותה או להפוך לשחקן חופשי.
בפילדלפיה סיקסרס גם כן ביררו לגבי לברון, והשיחה הסתיימה מהר לאחר שהלייקרס שאלו אם ג'ואל אמביד זמין לטרייד. לאחר מכן פילדלפיה פנתה לפיניקס ושאלה בנוגע לאחד מבין קווין דוראנט, דווין בוקר או בראדלי ביל - והסאנס השיבו בשלילה על כולם.
הלייקרס (26:29) וגולדן סטייט (25:26) צמודות זו לזו בטבלת המערב, כשהלייקרס במקום התשיעי והווריורס במקום העשירי. אם המצב יישאר כך עד לסיום העונה הסדירה, לברון וקרי ייפגשו כבר בשלב הראשון של הפליי-אין.