ב-ESPN פרסמו אתמול (חמישי) תוצאות משאל שערכו בין עשרה מנהלים וסקאוטים שעובדים בקבוצות שונות ב-NBA, ובין השאר שאלו שם מיהו השחקן הטוב בעולם: חמישה מבין הנשאלים בחרו ביאניס אנדטוקומבו, האלוף הטרי וה-MVP של הגמר, וחמישה אחרים בחרו בקווין דוראנט, שסחף לא מזמן את נבחרת ארצות הברית למדליית זהב אולימפית.
מי שלא קיבל אף קול בהצבעה הוא לברון ג'יימס בן ה-36, והוא לא שמר על שתיקה. בתגובה לציוץ אחד בטוויטר שעסק במשאל הוא כתב בסרקזם שהוא "Superwashed" (בתרגום חופשי: גמור לגמרי), והוסיף בציוץ אחר: "תודה לכם, כאילו שהייתי צריך עוד דלק".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס מתוסכל
לברון ג'יימס מתוסכל
לברון ג'יימס
(צילום: רויטרס)
הציוצים של לברון ג'יימס
הנשאלים בסקר התבקשו להעריך גם מי מהקבוצות יעפילו לדעתם לגמר, ומי תהיה אלופת ה-NBA הבאה. במזרח ברוקלין הובילה עם 7 הצבעות לעומת 2 בלבד של האלופה המכהנת מילווקי, בעוד שבמערב לוס אנג'לס לייקרס בראש עם 5 הצבעות, לפני גולדן סטייט ויוטה (2 כל אחת). ומי תהיה האלופה? שישה מבין הנשאלים מהמרים על ברוקלין, שניים בחרו בלייקרס, אחד חושב שמילווקי תזכה שוב באליפות ואחד אחר מהמר דווקא על מיאמי.
2 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו מסתכל על קווין דוראנט חוגג
יאניס אנדטוקומבו מסתכל על קווין דוראנט חוגג
הפעם ברוקלין ודוראנט ילכו עד הסוף?
(צילום: AP)
המנהלים והסקאוטים נשאלו מה לדעתם היה המהלך הטוב ביותר של קבוצה בפגרת הקיץ, וחמישה מתוכם הצביעו על המעבר של קייל לאורי הוותיק למיאמי. באשר לשאלה מה היה המהלך הגרוע ביותר בקיץ, שלושה בחרו במעבר של דמאר דרוזן לשיקגו במסגרת עסקה עם סן אנטוניו, ושלושה הצביעו לפגרה של ניו אורלינס באופן כללי.
בנוגע להגעה של ראסל ווסטברוק ללייקרס, הדעות חלוקות בלשון המעטה. שניים בחרו בו כמהלך הגרוע של הקיץ, ואחד ציין את שליחתו בטרייד כמהלך הטוב ביותר בפגרה – אבל מבחינת הוויזארדס, שנפטרו מהחוזה הכבד שלו וקיבלו גמישות רבה יותר בשוק ההעברות.