האמת, אף אחד לא ממש ציפה לזה, אבל וושינגטון (מאזן 53:11), מי היה מאמין, חיברה ניצחון שני ברציפות. זה קרה הלילה (בין ראשון לשני) בחוץ מול מיאמי (29:35), סגנית אלופת ה-NBA למי ששכח והוויזארדס שרדו דרמה גדולה בדרך ל-108:110 מרשים למדי.
אחרי המשחק הנהדר מול שארלוט, דני אבדיה המשיך ביכולת הטובה שלו גם הפעם, כסיפק דאבל-דאבל מספר 12 העונה וחמישי בשמונת המשחקים האחרונים. ב-35 דקות רשם 16 נקודות (7 מ-14 מהשדה, 1 מ-4 משלוש, 1 מ-1 מהעונשין), 10 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה, חסימה, 2 איבודים, 5 עבירות ומדד פלוס מינוס 9+.
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
המשיך ביכולת הטובה שלו. אבדיה
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה ממוקד מטרה מול באטלר
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
בשל היעדרותם של מרווין באגלי ורישון הולמס, הפורוורד הישראלי תופקד כסנטר לכל דבר והיה מהמצטיינים של הקבוצה ברבע האחרון. קצת פחות משש דקות לסיום הוא העלה את הוויזארדס ל-94:99 ושלשלת קלאץ' שלו, 3:25 דקות לבאזר, קבעה 100:107.
קייל קוזמה תפר שלשה נוספת, אך בפלוס 10 - קצת פחות משלוש דקות לסיום, כוכב וושינגטון ובעצם כל הקבוצה עשו כל טעות אפשרית. ההיט רצו 0:8 וקיבלו כמה הזדמנויות לרשום מהפך. דאנקן רובינסון החטיא שלשה (אגב, השלישית שלו ב-41 השניות האחרונות) וג'ימי באטלר פספס גם כן מחוץ לקשת, עם הבאזר, לאכזבת האוהדים המקומיים.
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
תופקד כסנטר לכל דבר. אבדיה מול אדבאיו
(צילום: Rhona Wise-USA TODAY Sports)
4 צפייה בגלריה
באטלר
באטלר
עם חתיכת תספורת הגיע באטלר למשחק
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
עד כמה קוזמה היה חלש בסיום? הוא החטיא פעמיים, ביצע עבירת תוקף והמארחים ניצלו זאת עם נקודות של רובינסון, טרי רוז'יר, באטלר וקיילב מרטין. למזלו של בראיין קיף - המהפך לא הושלם. מלבד קוזמה (32 נקודות) ואבדיה, קורי קיספרט הרשים עם 22 נקודות. טיוס ג'ונס הוסיף 12 נקודות ו-16 אסיסטים ובילאל קוליבאלי קלע 11. ג'ורדן פול היה חלש והסתפק ב-6 נקודות ו-6 אסיסטים ב-23 דקות.
באטלר בלט מהעבר השני עם 23 נקודות, באם אדבאיו תרם 16 נקודות ו-16 ריבאונדים ורוז'יר ורובינסון סיימו עם 16 כ"א. וושינגטון תנסה לחבר ניצחון שלישי רצוף, לראשונה העונה, כשתתארח אצל ממפיס בלילה בין שלישי לרביעי.