יותר מחודש חלף מאז הפעם האחרונה בה עלה קייל לאורי על הפרקט. אז הוא עוד שיחק במיאמי. מאז כבר הספיק לעבור בטרייד לשארלוט ומשם להצטרף לפילדלפיה, הקבוצה מעיר הולדתו.
לכן המשחק הלילה (בין חמישי לשישי) בוולס פארגו סנטר מול ניו יורק היה מיוחד מאוד עבור הגארד בן ה-37. רק שהבכורה בקבוצתו החדשה, כך מסתבר, הייתה רחוקה מלהיות שגרתית. לאורי ספג מרפק בראשו, נזקק לשישה תפרים ואת הערב סיים בהפסד ביתי 110:96. הייתה גם שורה סטטיסטית של 11 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ב-25 דקות ותשואות מאוהדי פילי שנהנו, כמוהו (כן, כמוהו), מכל שנייה. "זה היה נהדר, אווירה מדהימה", אמר לאורי בסיום. "כעסתי על ההפסד, אבל עצם הבכורה שלי הייתה רגע גדול מבחינתי".
3 צפייה בגלריה
קייל לאורי
קייל לאורי
לאורי עם הפלסטר על המצח
(צילום: Bill Streicher-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
קייל לאורי
קייל לאורי
בינתיים פילדלפיה ממשיכה להפסיד. לאורי והחברים
(צילום: Tim Nwachukwu / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
באמצע הרבע השני, כשחטף מרפק מג'ריקו סימס וירד לטיפול בחדר ההלבשה, לא היה ברור אם לאורי כלל יחזור לפרקט. אך שישה תפרים ופלסטר על המצח עשו את העבודה והוא שב לעניינים בתחילת המחצית השנייה. "הוא היה ממש טוב", פרגן לו מאמן הסיקסרס, ניק נרס, שבילה כמעט עשור עם לאורי בטורונטו, כעוזר וגם כמאמן ראשי. "הוא עבד קשה, קלע סלים גדולים. נעשה כל מה שאפשר כדי להחזיר אותו לכושר".
פילדלפיה לא חווה הרבה נחת בשבועות האחרונים. מאז פציעתו של ג'ואבל אמביד היא הפסידה ב-15 מ-21 המשחקים האחרונים שלה וצנחה למאזן (23:32). התקווה שעם לאורי וחזרתם של ניקולה באטום ודאנטוני מלטון, הספינה מעט תתייצב. "אני יוצא לשם ועושה את העבודה שלי," סיכם לאורי. "משלמים לנו הרבה מאוד כסף כדי לצאת לשם, לשחק כדורסל ולהיות מקצוענים. אני עושה את זה כבר 18 שנה וחשוב לי לנצח".

ההימור של וושינגטון

וושינגטון המשיכה הלילה את "פברואר השחור" שלה בתבוסה 130:110 בדנבר. הוויזארדס נשרו למאזן 7:0 במהלך החודש הנוכחי ועם לוח המשחקים הצפוי להם - שכולל מפגשים מול אוקלהומה סיטי, קליבלנד וגולדן סטייט - נראה שהם בדרך להישג שלילי עגום.
3 צפייה בגלריה
פול
פול
ירד לספסל לראשונה העונה. פול
(צילום: AP Photo/David Zalubowski)
דני אבדיה סיים עם 5 נקודות בלבד (דווקא אחרי משחק השיא שלו מול ניו אורלינס לפני פגרת האולסטאר), אך הסיפור הגדול אצל הוויזארדס היה ספסולו של ג'ורדן פול.
מי שהיה אמור להיות הכוכב הגדול של הקבוצה לא פתח לראשונה העונה בחמישייה. הוא אמנם שותף ל-30 דקות וסיים עם 18 נקודות, אך זה היה שוב בערב חלש של 4 מ-17 מהשדה. פול עצמו כמובן לא אהב זאת. לעיתונאים בסיום אמר: "אם יש לכם היגיון בריא לגבי המצב אז אתם אמורים להבין איך אני מרגיש. אבל אני פשוט יוצא לשם ועושה מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה. כאילו, אם זו הדרך בה אני אקבל את הכדורים אז אני מניח שאעשה מה שאני צריך לעשות. אני לא יכול לשלוט במה שאני לא יכול לשלוט".
מאמן וושינגטון, בראיין קיף, התייחס גם הוא לספסול המתוקשר: "זה מהלך מאוד חיובי וצריך לתת קרדיט לג'ורדן. זה נותן לו הזדמנות להיות המוביל בחמישייה השנייה, זה שלוקח החלטות. הוא קיבל את זה כמו מקצוען".