הרגע המוזר במשחק אתמול בלילה (בין ראשון לשני) בין לוס אנג'לס לייקרס ליוסטון רוקטס היה כשמצלמות הטלוויזיה התמקדו בלברון ג'יימס במהלך הרבע השני, ומאחוריו לפתע נצפה אוהד שנראה בדיוק כמו...לברון ג'יימס. אותו פריים הפך לוויראלי תוך רגעים ספורים וכולם רצו לדעת במי מדובר, והאם מישהו התחפש ללברון לכבוש ליל כל הקדושים.
אז לא, לא מדובר בתעלול אלא באדם אמיתי ואפילו שחקן כדורסל לשעבר. שמו הוא פטריק כריסטופר, ותתפלאו לשמוע שכיום הוא מעצב אופנה וגם מכיר את לברון מהתקופה שהיה יועץ במחנות הכדורסל שלו לפני 14 שנים. בנוסף, הוא עיצב לו כמה חולצות הוקרה לזכרם של קובי בראיינט וג'ורג' פלויד, שנרצח על ידי שוטר. ג'יימס לבש את החולצות של כריסטופר במהלך ה'בועה' בפלורידה.
1 צפייה בגלריה
כריסטופר מאחורי לברון במשחק
כריסטופר מאחורי לברון במשחק
כריסטופר מאחורי לברון במשחק
(צילום מסך)
כריסטופר העלה את התמונה לחשבון הטוויטר שלו, וצייץ: "בסוף הפכו אותי לתאום שלך. לברון, הטלפון שלי מפוצץ בגלל התמונה. תדבר עם האנשים שלי כדי שאשתתף בספייס ג'אם 3". ג'יימס ענה בתגובה: "מדהים, הגדרה נכונה לשני אנשים באותו מקום ובאותו הזמן. שמישהו יגיד לפטריק שאם הוא רוצה עוד רעיונות לליל כל הקדושים, שיפנה אליי".
לכריסטפור סיפור חיים מעניין, שאף נכתב בהרחבה בכתבה שנעשתה עליו ב-"The Athletic" בשנה שעברה. הוא, כאמור, שיחק כדורסל מקצועני ועבר בין לא מעט מדינות ברחבי העולם עד שקיבל צ'אנס ביוטה ג'אז ב-2015. אבל הקדנציה שלו בליגה הטובה בעולם הייתה קצרה מאוד. במשחקו הרביעי במדי הג'אז הוא קרע את הרצועה בברך, ואף שבר את מפרק הברך. חלום ה-NBA שלו הסתיים באותו רגע.