אנתוני פארקר, הזר האגדי של מכבי תל אביב, זכה למינוי יוקרתי וישמש מעתה כעוזר הג'נרל מנג'ר של אורלנדו מג'יק. הוא יעבוד תחת ג'ון האמונד שנמצא בתפקיד מאז 2017.
פארקר (46) שימש בארבע השנים האחרונות בתור הג'נרל מנג'ר של קבוצת הפיתוח של אורלנדו, לייקלנד מג'יק, והוביל אותה לאליפות בעונה האחרונה. לפני כן, בין 2012 ל-2017, פארקר שימש כסקאוט עבור המג'יק ב-NBA, עבודתו הראשונה לאחר הפרישה.
1 צפייה בגלריה
אנתוני פארקר בביקור בהיכל ב-2016
אנתוני פארקר בביקור בהיכל ב-2016
אנתוני פארקר בביקור בהיכל ב-2016
(צילום: שאול גולן)
"פארקר הוא אחד הג'נרל מנג'רים המוצלחים בהיסטוריה של ליגת הפיתוח", נכתב בהודעת לייקלנד מג'יק. "אנחנו מודים לו מעומק הלב על תרומתו לקבוצה ולקהילה שלנו. אנתוני פארקר הוא אגדת לייקלנד מג'יק ולעד יהיה חלק ממשפחתנו".
למעשה פארקר הגיע למכבי ת"א מאורלנדו, אי-שם בעונת 2000/01, וזכה כידוע בסופרוליג ופעמיים ביורוליג. ב-2006 שב ל-NBA ובילה שלוש עונות בטורונטו. לאחר מכן חבר ללברון ג'יימס בקליבלנד ושיחק שם עד פרישתו ב-2012.
בעונה שעברה אורלנדו החליטה על בנייה מחדש והעבירה בטרייד את הכוכבים ניקולה ווצ'ביץ', ארון גורדון ואוון פורנייה. היא תתבסס בעיקר על צעירים בעונה הקרובה, כשגולת הכותרת הוא ג'יילן סאגס שנבחר חמישי בדראפט האחרון אחרי שכיכב במכללת גונזאגה.