אחרי 19 עונות ב-NBA, כרמלו אנתוני, שנחשב בעיניי רבים לאחד הסקוררים הטובים בהיסטוריה, הודיע על פרישה בגיל 38. אנתוני החל את הקריירה שלו בדנבר נאגטס ב-2003, באותו דראפט בו נבחר גם לברון ג'יימס, והוא מלך הסלים של נבחרת ארה"ב בכל הזמנים. הוא במקום התשיעי בטבלת מלך הסלים של ה-NBA עם 28,289 נקודות.
אנתוני נבחר 10 פעמים למשחק האולסטאר, פעמיים לחמישיית העונה השנייה, ופעם אחת סיים כמלך סלים של הליגה (2013). הוא בלט מאוד בנבחרת ארה"ב והיה אחד השחקנים המובילים שלה בזכיות במדליות הזהב האולימפיות מ-2008 ועד 2016, וכאמור הוא מלך הסלים שלה. קבוצתו האחרונה ב-NBA הייתה לוס אנג'לס לייקרס בעונה שעברה. העונה לא שיחק.
2 צפייה בגלריה
כרמלו אנתוני חוגג
כרמלו אנתוני חוגג
כרמלו אנתוני במדי הלייקרס, הקבוצה האחרונה בה שיחק
(צילום: AP)
"הגיע הזמן שלי לומר שלום" אמר אנתוני בווידאו שפרסם ברשתות החברתיות, "לצערי הגיע הזמן להיפרד. החיים שלי היו כדורסל, אני מודה מקרב לב לכל האוהדים שהפכו אותי למה שאני. אני מתרגש לקראת השלב הבא בחיי. המורשת שלי נגמרה וכעת תחיה דרך הבן שלי קיאן". קיאן אנתוני בן ה-17 משחק כרגע בליגת התיכונים ומתכנן לגשת לדראפט ב-2025, הוא נחשב לפוטנציאל גדול.
אנתוני נבחר לאחד מ-75 השחקנים הכי גדול ב-NBA אי פעם, הוא גם שיחק עשר פעמים באולסטאר - אבל מעולם לא הגיע לגמר ה-NBA. הוא הגיע פעם אחת לגמר המערב עם דנבר נאגטס, שהפסידה ללוס אנג'לס לייקרס. הוא שיאן ההופעות נבחרת ארה"ב עם 31 הופעות, וקלע 37 נקודות נגד ניגריה בלונדון 2012 (שיא נבחרת). שיא הקריירה שלו בנקודות עומד על 62, אותן קלע במדי ניו יורק ניקס מול שארלוט ב-2014.
2 צפייה בגלריה
דולאן וכרמלו
דולאן וכרמלו
כרמלו אנתוני במדי הניקס
(צילום: AP)