הפסד נוסף הלילה (בין ראשון לשני) לוושינגטון וויזארדס, שספגה 130:119 בביתה מלוס אנג'לס לייקרס. זו הפעם השישי בשבעת המשחקים האחרונים שהשחקנים של ווס אנסלד ג'וניור יורדים מנוצחים, ומעבר למאזן השלילי שירד ל-13:11, גם המאזן הביתי של הוויזארדס כבר אינו חיובי ועומד על 8:8.
דני אבדיה שוב פתח בחמישייה, אך בניגוד למשחק הקודם מול אינדיאנה בו זכה ל-9 דקות בלבד, הפעם קיבל הפורוורד הישראלי 25 דקות במהלכן קלע 7 נקודות להן הוסיף 8 ריבאונדים. אבדיה התקשה בזריקה מעבר לקשת כשדייק בשלשה אחת בלבד משמונה ניסיונות.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
הופעה טובה יותר מבחינה אישית, אך הוויזארדס בצרות. דני אבדיה מול לברון ג'יימס
(AFP)
הלייקרס השתלטו על המשחק פחות או יותר מהפתיחה וברחו ליתרון דו ספרתי ברבע השני. אנתוני דייויס היה פשוט ענק וסיים ערב בלתי נשכח עם לא פחות מ-55 נקודות ו-17 ריבאונדים! לברון ג'יימס היה נהדר גם הוא והוסיף 29 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למנצחת.
הפער הלך וגדל ככל שנקפו הדקות, כאשר המארחת הצליחה רק למזער מעט את הנזקים ברבע הרביעי, שהיה גארבג' טיים אחד ארוך. מעבר להפסד הנוסף, הוויזארדס נאלצו לאבד שוב את כוכבם בראדלי ביל, שנפצע בשריר הירך האחורי כעבור שלוש דקות וחצי בלבד מהפתיחה, ירד לקבל טיפול - ולא שב לפרקט.
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס
הצגה בלתי נשכחת. אנתוני דייויס
(AFP)
קריסטפס פורזינגיס הוליך את קלעי וושינגטון עם 27 נקודות להן הוסיף 9 ריבאונדים, כאשר קייל קוזמה הוסיף 26 ו-7 ריב'. דניאל גאפורד (19) וקורי קיספרט (16) עלו היטב מהספסל אך לא הצליחו לסייע לחבריהם לשנות את פני הדברים על הפרקט.