עונתו הרביעית והטובה ביותר של דני אבדיה ב-NBA הגיעה הערב (ראשון) לסיומה, כשוושינגטון שלו ספגה את ההפסד ה-67 שלה - העונה החלשה בתולדותיה - עם 132:122 לשחקני הספסל של בוסטון בחוץ. הישראלי, שהגיע לשיאו החודש, נעצר הפעם וסיים עם 9 נקודות (רק 3 מ-11 מהשדה ו-1 מ-5 מהשלוש), 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חסימה ו-14- במדד הפלוס-מינוס ב-31 דקות על הפרקט.
וושינגטון, שסיימה עם 15 ניצחונות, עלתה הערב ללא קייל קוזמה, ג'ורדן פול, טיוס ג'ונס, ראשון הולמס ומרווין בגלי, בעוד הסלטיקס, שכבר מזמן הבטיחו את המקום הראשון במזרח, הגיעו ללא השישייה הגדולה שלהם – ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, קריסטפאס פורזינגיס, ג'רו הולידיי, דרק ווייט ואל הורפורד. בזכות הניצחון הם שיפרו את מאזנם ל-18:64, וכעת ינסו טייטום וחבריו לזכות באליפות.
1 צפייה בגלריה
אבדיה ופריצ'רד
אבדיה ופריצ'רד
סיום חלש לעונה הטובה בקיירה שלו עד כה. אבדיה מול פריצ'רד
(צילום: AP Photo/Steven Senne)
המחליפים הסלטיקטס לא הסתבכו ושלטו לאורך כל ההתמודדות, כשבשיא עמד ההפרש על 24 נקודות. מי שהוביל אותם הוא פייטון פריצ'ארד, ששבר שיא קריירה עם 38 נקודות, להן הוסיף 9 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. הוא קיבל עזרה מסבי מיחאיליוק שקלע 26 נקודות ונימיאס קווטה שתרם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים מהספסל. את האורחת הוביל יוג'ין אומורוי שקלע 24 נקודות.
אבדיה סיים את העונה עם ממוצעים יפים של 14.8 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים ב-30.1 דקות למשחק. בחודש הבא תגלה וושינגטון באיזה מקום היא תבחר בצמרת הדראפט הקרוב, ובעוד חודשיים תצרף פרוספקט מבטיח.