לברון ג'יימס יהיה בן 37 בדצמבר, אבל נראה שהוא רעב מתמיד. רוב פלינקה, הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס, חשף את השינוי הגופני המסקרן של הפורוורד לקראת פתיחת עונת ה-NBA.
ג'יימס (שגובהו 2.06 מ') שקל כ-113 ק"ג בעונה שעברה, ומתברר שהוא בחר להשיל כמה קילוגרמים ממשקלו לקראת עונתו ה-19 בליגה הטובה בעולם.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. רוצה להיות זריז יותר
(צילום: AFP)
"אני חושב שהדבר הבולט הוא רמת הכושר הגופני שלו, והיא מטפסת", אמר פלינקה בשיחה עם כתבים, "כולנו יודעים שלברון עוקב אחרי כל אגדות העבר ולומד מהם. בפתח השלב הזה בקריירה שלו, הוא החליט לחזור מעט רזה יותר, ואני חושב שזה הולך להיות מתורגם לכוח מתפרץ ומהירות".
2 צפייה בגלריה
לברון
לברון
ג'יימס. דרוך לקראת העונה הקרובה
(צילום: רויטרס)
"הוא דרוך מאוד באימונים ומרגישים שיש לו ביטחון בחבריו לקבוצה", אמר פלינקה על לברון. "אני חושב שכשהוא מסתכל בחדר ההלבשה ורואה את השמות, או כשהוא נמצא עם החבר'ה על הפרקט, אפשר לראות שיש לו רמה גבוהה של ביטחון בחברים. הוא יודע מה הקבוצה הזו מסוגלת לעשות אם כולם יהיו מאוחדים".
ג'יימס ינסה לזכות בעונה הקרובה באליפות השנייה שלו ב-NBA עם הלייקרס, והחמישית בסך הכל. בעונה שעברה הוא רשם ממוצעים של 25 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים, אבל הקבוצה הודחה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף בידי פיניקס סאנס.