2 צפייה בגלריה
ים מדר מכדרר
ים מדר מכדרר
ים מדר מכדרר
(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של פרטיזן בלגרד)
ים מדר נכנס לעניינים בפרטיזן בלגרד. אחרי הכנה פנטסטית לעונה, הרכז הישראלי לא הצליח למצוא את עצמו במשחקים הרשמיים, אבל נראה שבשניים האחרונים זה סוף סוף קורה. אמש (שבת) מדר היה המצטיין בשורות קבוצתו עם 23 נקודות (9 מ-12 מהשדה) ו-4 אסיסטים בניצחון הענק 45:92 על נובו מסטו בליגה האדריאטית.
"אני מנסה לעבוד ולהיות הכי טוב בכל יום. אני שמח שהחברים שלי לקבוצה חיפשו אותי ועזרתי לקבוצה לנצח", אמר מדר בראיון בסיום ההתמודדות.
(צפו בניצחון הגדול של פרטיזן)
"זה ניצחון נהדר עבורנו. אנחנו לא מסתכלים על היריבה, אלא מתעסקים בעיקר בעצמנו. מנסים להתכונן בצורה הכי טובה למשחק כדי להתחרות ולנצח. אני חושב שזאת רק ההתחלה, ואנחנו צריכים להתרגל לשני משחקים בשבוע כדי להופיע בצורה הטובה ביותר. אני בטוח שצוות האימון יכין אותנו לזה. הכי חשוב שאנחנו נלחמים עבור האוהדים", הוסיף מדר.
בתקשורת הסרבית כבר קבעו שבעקבות סגנון המשחק שלו, מדר הפך ליקיר האוהדים ו"הראה מדוע אוברדוביץ' הגדול כל כך התעקש להחתים אותו בקיץ".
2 צפייה בגלריה
אוברדוביץ'
אוברדוביץ'
אוברדוביץ'
(צילום: EPA)
השועל הסרבי התייחס בסיום לכישרון הישראלי: "הוא שחקן צעיר, רק בן 20, עם חוש נהדר למשחק. ים מתאמן קשה ומתנהג כמו שצריך. יש רגעים בהם הוא לא הכי מרוכז. היה הגיוני במשחק היום לתת לו הרבה דקות. אני באמת מצפה ממנו להרבה".
אחרי חמישה מחזורים בליגה האדריאטית, פרטיזן מדורגת במקום הראשון עם מאזן מושלם. את עונת היורוקאפ היא פתחה בשבוע שעבר בניצחון חשוב 97:106 בחוץ על המבורג הגרמנית, משחק בו מדר החל לפרוע שטרות עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים. ברביעי תארח הקבוצה הסרבית את טורק טלקום הטורקית בניסיון להישאר מושלמת גם במפעל האירופי.