אתמול התבשרה מינסוטה כי קארל-אנתוני טאונס סובל מקרע במיניסקוס וייעדר חודש מהמגרשים. הלילה (בין חמישי לשישי) מוליכת המערב לא נתנה לזה להפריע לה והשיגה ניצחון גדול נוסף - 111:113 באינדיאנה, הודות להצגה בלתי נשכחת של כוכב אחר שלה, אנתוני אדוארדס.
הגארד בן ה-22 סיפק ככל הנראה את משחקו הטוב בקריירת ה-NBA הקצרה שלו - 44 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-39 דקות. 16 נקודות הגיעו ברבע הרביעי, שמונה מתוכן היו האחרונות של הטימברוולבס במשחק.
3 צפייה בגלריה
אדוארדס
אדוארדס
ערב ענק. אדוארדס
(צילום: Trevor Ruszkowski-USA TODAY Sports)
אבל אלה לא רק המספרים. זה היה ערב רווי עליות וירידות עבור השחקן. כבר בהתקפה הראשונה שלו במשחק הוא סובב את הקרסול וירד לטיפולים בחדר ההלבשה, נפגע בכף ידו, אך גם להט, בעיקר במאני-טיים. במצב של שוויון 105:105, דקה וחצי לבאזר, אדוארדס שבר שוויון עם שלשה גדולה, קלע סל נוסף מחצי מרחק, הוסיף נקודה מהקו וקינח עם גג מהסרטים.
כשלוח התוצאות הראה 111:113 למינסוטה, ארון נייסמית' עלה לזריקה, אבל אדוארדס עלה גבוה יותר וחסם אותו. כמה גבוה? עד כדי כך שהראש שלו פגע בטבעת הסל. זה לא הפריע לו לחגוג בהתלהבות את הניצחון. "לא כואב לי כל כך מהר", התייחס לפגיעה המוזרה במהלך האחרון. "אני חושב שאני בחור די קשוח".
3 צפייה בגלריה
אדוארדס
אדוארדס
"זו הרמה הכי גבוהה שיש". אדוארדס
(צילום: AP Photo/AJ Mast)
"זו הרמה הכי גבוהה שיש", אמר מאמן הפייסרס, ריק קרלייל, כשנשאל על אדוארדס. "תראו, הוא שחקן נהדר ובגלל זה כל שנייה שהוא על הפרקט משמעותית". בתקשורת האמריקאית הסכימו עם קרלייל: "יש לו את כל מה שצריך כדי להיות השחקן הטוב בעולם".

"מעולם לא ראיתי דבר כזה"

אחרי שלושה הפסדים רצופים, דאלאס חזרה לנצח - ועשתה זאת, איך לא, עם עוד הצגה יוצאת דופן של לוקה דונצ'יץ'. הסופרסטאר הסלובני, מלך הסלים של ה-NBA, רשם טריפל-דאבל חמישי רצוף עם 30 נקודות ומעלה. הפעם סיפק 35 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים ב-108:114 של קבוצתו על מיאמי. דונצ'יץ' השתווה לראסל ווסטברוק, שהיה היחיד שרשם הישג כזה לפני כן. מה שכן, הוא עשה היסטוריה כשהפך ליחיד שרושם ארבעה טריפל-דאבלים רצופים של לפחות 35 נקודות.
3 צפייה בגלריה
דונצ'יץ'
דונצ'יץ'
בכושר שיא. דונצ'יץ'
(צילום: Tim Heitman / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
"זה נהדר, בעיקר כשזה מגיע עם ניצחון", הודה הסלובני בסיום. "זה בעצם מה שחשוב כעת". דונצ'יץ' קלע כמה סלי קלאץ', חלקם מטורפים ממש. "אלה סוג הזריקות שאני אוהב", אמר בחיוך. "ברגע שאני לוקח אותן, אני יודע שהן ייכנסו".
"זה מטורף", הוסיף פי.ג'יי וושינגטון, שהגיע לדאלאס משארלוט לאחרונה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה. זאת אומרת, הוא אחד השחקנים הגדולים ביותר שראיתי אי פעם, ורק כדי להיות בקבוצה שלו, אני חושב שזה מיוחד. אז פשוט מוקירים כל רגע".