ארבעה משחקים גדולים קיבלנו היום (שישי) בהגרלת רבע גמר ליגת האלופות, אך במוקד, איך לא, יעמוד מפגש הענקיות בין אלופת אירופה המכהנת מנצ'סטר סיטי לבין שיאנית הזכיות במפעל בכל הזמנים ריאל מדריד.
וזה רק הדובדבן שבקצפת. קרב ענקיות יהיה גם בין ארסנל לבאיירן מינכן ובין ברצלונה לפ.ס.ז'. המשחק בין אתלטיקו מדריד לבורוסיה דורטמונד, שתי קבוצות שמתהדרות בשניים מהקהלים הטובים ביבשת, סוגר את הרשימה האקסקלוסיבית.
3 צפייה בגלריה
גביע ליגת האלופות
גביע ליגת האלופות
הגרלת רבע גמר ליגת האלופות
(צילום: REUTERS/Denis Balibouse)
בדיוק כמו אשתקד, גם העונה קיבלנו כבר את כל הדרך לגמר. המנצחת בין ארסנל לבאיירן תפגוש את ריאל מדריד או סיטי ואילו המנצחת בין אתלטיקו לדורטמונד תתמודד בשלב הבא נגד פ.ס.ז' או ברצלונה. קלאסיקו ספרדי? אפשרי רק בגמר.
כזכור, בשמינית הגמר ריאל מדריד הזיעה מול לייפציג, מנצ'סטר סיטי עברה בקלות את קופנהאגן המפתיעה, פ.ס.ז' השלימה ניצחון כפול על סוסיאדד ובאיירן נמנעה ממבוכה מול לאציו. וזה לא הכל. ברצלונה הדיחה את נאפולי, ארסנל עברה בדו-קרב פנדלים מורט עצבים את פורטו ושלשום הצטרפו לרשימה גם אתלטיקו מדריד (ששלחה הביתה את סגנית אלופת אירופה אינטר) ובורוסיה דורטמונד.
3 צפייה בגלריה
ריאל מדריד מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
ריאל מדריד מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
סיטי וריאל שוב ייפגשו ראש בראש. הולאנד מול קרוס
(צילום: EPA/Juanjo Martin)
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה מול אוסקר מינגסה
קיליאן אמבאפה מול אוסקר מינגסה
ברצלונה ממתינה לו. אמבפאה
(צילום: AP)
משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-9 וב-10 באפריל, הגומלין כעבור שבוע. חצאי הגמר ייערכו ב-30 באפריל וב-1 במאי וכעבור שבוע משחקי הגומלין. הגמר יתקיים ב-1 ביוני בוומבלי.
משחקי רבע הגמר ארסנל - באיירן מינכן אתלטיקו מדריד - בורוסיה דורטמונד ריאל מדריד - מנצ'סטר סיטי פ.ס.ז' - ברצלונה
משחקי חצי הגמר אתלטיקו מדריד/בורוסיה דורטמונד - פ.ס.ז'/ברצלונה ארסנל/באיירן מינכן - ריאל מדריד/מנצ'סטר סיטי
פורסם לראשונה: 13:00, 15.03.24