בליגת האלופות האירופית זכה רונאלדו חמש פעמים. כעת, בגיל 39, הוא רצה להוסיף לארון התארים גם את ליגת האלופות של אסיה, אך העונה זה כבר לא יקרה. קבוצתו אל-נאסר, שהפסידה 1:0 לאל-עין במשחק הראשון של רבע הגמר באיחוד האמירויות, כבר חזרה מפיגור 2:0 ל-3:4 בגומלין הביתי וכפתה דו-קרב פנדלים, אך במהלכו נחנקה, הפסידה 3:1, והודחה מהתחרות.
סגנית המוליכה הסעודית, שנאלצה להסתדר ללא הבלם אמריק לאפורט שהורחק במשחק הראשון, נקלעה לפיגור כפול מצמד של סופיאן רחימי המרוקאי (28 ו-45+1), שגם כבש את השער היחיד במשחק הראשון. אבל עבדול רחמן-גאריב החזיר את אל-נאסר למשחק עוד לפני ההפסקה לאחר בישול נפלא של סאדיו מאנה (45+1), ולחצי השני היא יצאה בסערה - השוער חאליד איסה כבש שער עצמי (51) ואלכס טלס קבע שוויון בסיכום שני המשחקים (72). בין לבין, רשם רונאלדו את מה שהייתה אולי ההחמצה הגדולה בקריירה שלו, כשבעט החוצה מול שער ריק מתוך רחבת החמש.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
אכזבה ענקית. רונאלדו
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)
3 צפייה בגלריה
רחימי חוגג
רחימי חוגג
שלושה שערים בצמד המשחקים. רחימי חוגג
(צילום: Bakhsh/Getty Images)
אל-נאסר לא הצליחה לנצל את המומנטום כדי להשיג שער נוסף במהלך הזמן החוקי, ובהארכה היא נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאיימן יאחה ראה כרטיס אדום ישיר בעקבות עבירה טיפשית (98). חמש דקות לאחר מכן הגיע העונש, כשסולטאן אל שאמי ניצל טעות ענק של ראג'ד אל נג'אר, שבדרך כלל הוא השוער הרביעי, כדי לקבוע 3:3. אבל המארחת לא התייאשה, ובדקה ה-118 כבש רונאלדו בפנדל מפוקפק מאוד ששלח את המשחק לדו-קרב מהנקודה הלבנה.
אך למרות שכבר הצליחה לצאת מהבור פעמיים, בפנדלים אל-נאסר נחנקה. מרסלו ברוזוביץ' ואלכס טלס החמיצו את הבעיטות הראשונות, רונאלדו דייק בשלישית, אבל אוטואביו שלח את הרביעית החוצה, והאורחת - שכל שלושת בועטיה כבשו - ניצחה 1:3 והשלימה הפתעת ענק.
מדובר באכזבה עצומה עבור אל-נאסר, שכנראה גם לא תזכה באליפות העונה, מאחר שהיא רחוקה כבר 12 נקודות מאל-הילאל שמובילה את הליגה הסעודית אחרי 23 מחזורים. אותה אל-הילאל צפויה להיות היריבה של אל-עין בחצי גמר ליגת האלופות לאחר שניצחה 0:2 את אל-איתיחאד במשחק הראשון ותארח אצלה מחר (21:00) לגומלין.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
היחיד שכבש לאל-נאסר בדו-קרב הפנדלים. רונאלדו
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)
אגב, מי שלא נכלל בסגל של אל-עין הוא עומר אצילי, שלא היה בסגל גם במשחק הראשון. למשחק בליגת האלופות של אסיה מותר לרשום רק חמישה זרים וזר נוסף מאסיה - מה שיוצר תחרות קשה על המקום - והמאמן הרנן קרספו החליט להשאיר את הישראלי בחוץ.