נכון, אף אחד לא ממש ציפה לזה, אבל נראה שנמצא היורש ליורגן קלופ בליברפול. יממה אחרי הדיווחים הגדולים הראשונים בנוגע למועמדותו של מאמן פיינורד, היום (רביעי) התקשורת האנגלית כולה יישרה קו וקבעה: סלוט בדרך הבטוחה לאנפילד.
ב"סקיי ספורטס" טענו כי סלוט "עונה על כל הקריטריונים" וכי ליברפול עשויה לפצות את פיינורד ב-8.5 מיליון ליש"ט. זאת בשל העובדה כי להולנדי בן ה-45 אין סעיף שחרור בחוזהו (המסתיים בקיץ 2026).
1 צפייה בגלריה
ארנה סלוט
ארנה סלוט
סלוט והגביע בו זכה עם פיינורד בשבוע האחרון
(צילום: EPA/MAURICE VAN STEEN)
"יש קשר ראשוני מאוד חיובי בין סלוט וליברפול. בקרוב צפויה שיחה נוספת, הוא מאוד רוצה לאמן את ליברפול", צייץ העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו. ב"דיילי מייל" פרסמו כי "ליברפול החלה כבר במו"מ עם סלוט, לאחר שבמועדון החליטו שהוא המועמד האידיאלי לרשת את קלופ".
שמו של סלוט עלה אשתקד כמועמד אפשרי להגיע לצ'לסי וטוטנהאם, אבל נראה שההמתנה שלו השתלמה והוא ידריך בסופו של דבר את המייטי רדס. ההולנדי זוכה להערכה בקרב לא מעט מועדונים באירופה. לאחרונה הוא זכה עם פיינורד בגביע ההולנדי והוביל אותה לאליפות בעונה שעברה לראשונה אחרי 6 שנים. בנוסף, הוא הוביל את הקבוצה לגמר הקופנרנס ליג ב-2022.
לאחר שבינואר הודיע קלופ כי יעזוב את ליברפול בתום העונה, בורסת השמות המועמדים להגיע במקומו מנתה מספר מועמדים. הבכירים שבהם היו רובן אמורים, וגם צ'אבי אלונסו - שהבטיח לפני תשעה ימים יחד עם לברקוזן זכייה ראשונה בתולדותיה באליפות גרמניה.