צ'לסי בנסיגה. הבלוז ספגו אתמול (שבת) הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים בפרמייר ליג, 3:1 לארסנל בדרבי. בעקבות זאת הם ירדו למקום השביעי ומרוחקים 6 נקודות מהפסגה, אחרי שאיבדו לאחרונה כמה הזדמנויות להיצמד אליה.
פרנק למפארד רתח בסיום: "זה לא היה מספיק טוב, המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה ובגללה היינו צריכים לטפס על הר. אני לוקח אחריות, אבל גם השחקנים צריכים לקחת מכיוון שהמסר ברור. המשחק הזה היה מסוכן מול יריבה כישרונית שהגיעה לדרבי עם הגב לקיר, והשחקנים ידעו את זה. אם אתה נותן רק 60 או 70 אחוזים מהיכולת שלך אתה לא יכול לנצח משחק בפרמייר ליג. אני כועס, כי לא הקשינו עליהם וקיבלנו את מה שמגיע לנו".
3 צפייה בגלריה
למפארד מאוכזב
למפארד מאוכזב
"צריך לקחת אחריות". פרנק למפארד
(צילום: EPA)
המנג'ר התייחס לשני השערים הראשונים של התותחנים, אותם כבשו אלכסנדר לקאזט מהנקודה הלבנה (אחרי עבירה של ריס ג'יימס ברחבה) וגראניט ג'אקה בבעיטה חופשית: "עצלנות גרמה למצבים הנייחים, התאכזבתי מאוד מהגישה שלנו במחצית הראשונה. אלה דברים בסיסיים בכדורגל ולא משנה בהם הטקטיקה, חשוב עד כמה אתה מוכן לרוץ במגרש ואם אתה רוצה לתמוך בחברים שלך. לא קיבלנו את ההחלטות הנכונות".
על החלפתו של טימו ורנר בהפסקה אמר למפארד: "הוא לא נתן לנו מספיק, לא עם הכדור ולא בלעדיו. לגבי עייפות, נראה, הייתה לי שיחה איתו והרגשתי שאני צריך לבצע שינוי".
3 צפייה בגלריה
ריס ג'יימס וקורט זומה מאוכזבים
ריס ג'יימס וקורט זומה מאוכזבים
ריס ג'יימס וקורט זומה מאוכזבים
(צילום: EPA)
מנג'ר ארסנל, מיקל ארטטה, הגיב: "אין יותר טוב מאשר לנצח דרבי נגד צ'לסי בבוקסינג דיי. אני מקווה שזו תהיה עבורנו נקודת מפנה. ידעתי שהשחקנים מסוגלים להציג את הרמה הזו. כולנו יודעים עד כמה צ'לסי טובה, אבל בהרבה דקות אנחנו היינו טובים יותר. האוהדים שלנו סבלו הרבה זמן והיו מאוכזבים, אנחנו מרוצים שהצלחנו לשמח אותם קצת וזה נותן לנו ביטחון. צריך להמשיך כך, כי יש לנו המון מה לשפר".
3 צפייה בגלריה
מיקל ארטטה חוגג גם גראניט ג'אקה
מיקל ארטטה חוגג גם גראניט ג'אקה
מיקל ארטטה חוגג גם גראניט ג'אקה
(צילום: EPA)
מצב הרוח טוב גם אצל מנצ'סטר סיטי, שניצחה 0:2 את ניוקאסל. פפ גווארדיולה אמר: "זה הקצב בו אנחנו צריכים לשחק. העמידה שלנו במגרש הייתה מושלמת הפעם. לצערי לא הצלחנו לכבוש יותר, אבל זו תוצאה טובה והשחקנים גילו מחויבות והיו מפוקסים".
ב"דיילי מירור" נכתב שריאל מדריד עושה מאמצים לצרף את פיל פודן, שישב על הספסל ושולב רק כמחליף בדקה ה-90. המנג'ר התייחס לקשר הצעיר: "אנחנו אוהבים אותו, יש לו את כל מה שצריך כדי להיות מיוחד. אני רוצה את הטוב ביותר בשבילו ואם יש לו את התשוקה לזה הוא ישיג זאת בוודאות".