הדיווחים בשבועיים האחרונים קושרים את מנור סולומון (21), הכישרון הישראלי של שחטאר, למעבר יוקרתי לארסנל של מיקל ארטטה בקיץ. עדיין אין שיחות רשמיות או סכומים עליהם דוברו, מלבד מספרים שזורקים האתרים בממלכה, אך נראה שהעניין בסולומון רציני לחלוטין ועשוי להבשיל לכדי עסקה.
ב"דיילי מייל" חיזקו את הטענה הזו והכינו כתבת פרופיל על הישראלי שעשוי להגיע לאצטדיון האמירויות בקיץ הקרוב. בכתבה נכתב על העניין של מנצ'סטר סיטי בו כשעוד שיחק במכבי פתח תקווה והדרישות, אז לפחות, המוגזמות לטענתם של אנשי סיטי מצד אבי לוזון.
2 צפייה בגלריה
"באמת? אני?" מנור סולומון
"באמת? אני?" מנור סולומון
"באמת? אני?" מנור סולומון
(צילום: EPA)
מעבר לכך נכתב שאטאלנטה כבר הגישה הצעה לשחטאר בסך 17 מיליון פאונד, שנדחתה, ולידס גם היא הביעה עניין בצירופו של הקשר המוכשר.
בהמשך ניסו לנתח את היכולות של סולומון, ההתאמה האפשרית שלו לארסנל. וכן, גם דובר על החסרונות שלו כשחקן.
"סולומון נחשב לסחורה חמה מכמה סיבות: הוא צעיר, מגוון ומלא באנרגיה כשהוא עם הכדור", נכתב. "למרות גילו הצעיר, יש לו ניסיון ברמות הגבוהות, כולל לא מעט הופעות בליגת האלופות, ויכול להביא דינמיות ואיום חדש להתקפה של ארסנל".
"הוא יהיה השקעה לטווח ארוך בארסנל אם היא תצליח לצרף אותו. ארטטה ירצה לפתח את הכישרון הצעיר באמיריות ולהכין אותו לרשת את ניקולה פפה ו-וויליאן. הוא גם יספק תחרות בריאה לכוכבים העולים של הקבוצה, בוקאיו סאקה וגבריאל מרטינלי".
2 צפייה בגלריה
ארטטה כועס
ארטטה כועס
"סולומון הוא השקעה לטווח ארוך בארסנל". ארטטה
(צילום: AP)
"אין שום שחקן כמו סולומון בסגל של ארטטה נכון לעכשיו. הוא מתגאה ביכולת הטכנית שלו והכישרון שלו לעבור שחקנים בכדרור. היכולת הטכנית הזו יוצרת איומים ליד שער היריבות".
"כמו כל שחקן צעיר, יש גם כמה אלמנטים שהוא צריך לשפר ולעבוד עליהם: המסירה האחרונה שלו לפעמים מגיעה מאוחר מדי. עניין קצת מתסכל, אבל כזה שניתן לתיקון בעזרת מעט אימון. בנוסף, הגובה שלו עשוי להוות חיסרון באחת הליגות הפיזיות ביותר בעולם. למרות זאת, הטכניקה הבלתי רגילה שלו יכולה לפרוח בפרמייר-ליג אם רק יקבל את תשומת הלב הנכונה".