כשהיא במקום השלישי ורחוקה חמש נקודות מאתלטיקו מדריד, ברצלונה תנסה מחר (שבת, 17:15) לצמצם עוד יותר את הפער מהפסגה הספרדית, כשתתארח אצל סביליה. מה שבטוח, זה לא יהיה פשוט. גם בארסה (50 נקודות) וגם סביליה (48) צמודות בטבלה ומגיעיות אחרי ניצחון.
שיחת היום בקאמפ נואו קשורה דווקא לרונלד קומאן. המאמן ההולנדי התייצב בצהריים למסיבת העיתונאים המסורתית, שהופסקה כעבור מספר דקות לאחר שההוא סבל מדימום מאפו. אירוע דומה התרחש גם לפני מספר שבועות ובספרד דיווחו שזה קשור לבעיות בליבו. כזכור, קומאן עבר התקף לב במאי האחרון, אחריו, למי ששכח, אמר בזמנו כי נפלה ההחלטה שלו לחתום בבארסה: "הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא".
2 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
שוב האף דימם. קומאן
(צילום: AP)
"המשחק מול סביליה בליגה וזה בגביע אלו שני משחקים שונים ונצטרך לנצח בשניהם”, אמר קומאן לפני שמסיבת העיתונאים הופסקה. "אנחנו מוכרחים להמשיך את הרצף ולהלחיץ את הקבוצות שמדורגות מעלינו".
קומאן אישר כי רונלד אראוחו אכן ייכלל בסגל: "בהמשך נחליט מי יפתח. הוא צריך לשפר את המשחק שלו עם הכדור, אבל תורם לנו הרבה בהגנה".
2 צפייה בגלריה
אראוחו נאנק מכאבים
אראוחו נאנק מכאבים
ייכלל בסגל. אראוחו
(צילום: AFP)
אגב, את אותה סביליה תפגוש בהמשך השבוע בגומלין חצי גמר גביע המלך, אחרי ההפסד 2:0 במשחק הראשון. "זה השבוע החשוב ביותר שלנו? אני לא מסכים", סיכם קומאן. "כל משחק חשוב לא פחות מקודמו. להיות מאמן בארסה זה הרבה לחץ, המאמן תמיד אשם כאן, אני מקבל את זה".