"לאו מסי הודיע לראשי ברצלונה שהוא נשאר במועדון": כך דיווחה אחר הצהריים (חמישי) רשת הטלוויזיה הממלכתית של ספרד (TVE). על פי אותו פרסום, "הפרעוש" נפגש עם הנשיא החדש ז'ואן לאפורטה וסיפר לו כי הוא מוכן להישאר, אך כמובן הוא דורש "קבוצה תחרותית" שתוכל להתמודד על זכייה בליגת האלופות.
את האמת, הדיווח של TVE ממשיך קו של פרסומים, אשר טענו כי כוכב ברצלונה לא יעזוב את קאמפ נואו. לפני שבוע העיתונאי הארגנטינאי, כריסטיאן מרטין, צייץ כי הכוכב בן ה-33, שמסיים חוזה בקיץ הקרוב, צפוי לחתום בקבוצה לשנתיים נוספות.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לא עוזב את הקאמפ נואו כל כך מהר. מסי
(צילום: AFP)
כזכור, בקיץ מסי היה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון אבל בסופו של דבר החליט להישאר לעונה נוספת. הוא רצה לעזוב עקב יחסים רעועים עם הנשיא לשעבר ז'וזפ מריה ברטומיאו, שהתפטר מתפקידו. עם הנשיא הנבחר לאפורטה, היחסים טובים יותר.
אגב, כבר לפני מספר שבועות בספרד פורסם כי לאפורטה הבטיח למסי כי ברצלונה תתחזק בצורה משמעותית בקיץ הקרוב ומלבד שמו של סרחיו אגוארו, גם כוכב דורטמונד ארלינג הולאנד מועמד להגיע.
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג עם דמבלה
מסי חוגג עם דמבלה
יישאר בבארסה? כנראה שכן. מסי עם דמבלה
(צילום:AFP)
בניצחון הלפני אחרון של בארסה - 2:5 מול חטאפה - מסי הגיע ל-25 שערי ליגה - העונה ה-12 ברציפות שהוא רושם כמות כזו (או יותר כמובן) - שיא חדש. אגב, כריסטיאנו רונאלדו גם כן רשם 25 שערים ומעלה ב-12 עונות, אך לא רצופות. מאז תחילת 2021, אין אף שחקן באירופה שהגיע למספרים שלו. ומה הם? 23 שערים ו-9 בישולים ב-24 משחקים בכל המסגרות.
הערב (20:00) תנסה ברצלונה להעפיל לפסגה הספרדית ולהדיח משם את אתלטיקו מדריד, אם תנצח בקאמפ נואו את גראנדה.