אז נכון, אנחנו רק במחזור ה-20 בליגה הספרדית, אבל אתלטיקו מדריד נראית בדרך הסלולה לאליפות. הקולצ'ונרוס החזירו לעצמם הערב (ראשון) את פער 7 הנקודות בפסגה אחרי 1:3 ביתי על ולנסיה.
זה היה ניצחון הליגה השביעי ברציפות של דייגו סימאונה, שמקדים את ריאל מדריד, אבל יכול גם להתהדר בכך שיש לקבוצתו עוד שני משחקים חסרים.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לא עוצר. סוארס
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
סוארס משלים את המהפך מול ולנסיה
(צילום: רויטרס)
דווקא ולנסיה עלתה ליתרון בדקה ה-11 משער אדיר של אורוש ראצ'יץ', שבעט עם רגל שמאל טיל אדיר לחיבורים מ-25 מטר. אולי אפילו שער העונה בספרד עד כה. אתלטיקו הגיבה מהר. בדקה ה-23 תומא למאר הגביה קרן מימין וז'ואו פליקס בעט בצורה אקרובטית לרשת.
תשע דקות בתוך המחצית השנייה הושלם המהפך. פליקס הפעם בתפקיד המבשל ללואיס סוארס, שבעט לפינה ופנימה - שער ליגה מספר 12 ב-15 משחקים העונה לחלוץ מאורוגוואי (שחגג יום הולדת 34 מושלם מבחינתו - ועל הדרך גם עלה לראש טבלת מלך הכיבושים העונה בספרד). המארחת המשיכה ללחוץ ובדקה ה-72 מרקוס יורנטה בישל לאנחל קוריאה, שסגר עניין.
3 צפייה בגלריה
פליקס מרעיף אהבה על סוארס
פליקס מרעיף אהבה על סוארס
פליקס מרעיף אהבה על סוארס
(צילום: רויטרס)
אוסאסונה השיגה ניצחון חשוב (וראשון אחרי שלושה חודשים) - 1:3 על גראנדה, פחות משבועיים אחרי שהפסידה לה במשחק דחוי עוד מהסיבוב הראשון. הפרס: עלייה מעל הקו האדום.
אנטה בודימיר כבש צמד עוד במחצית הראשונה (27 ו-39), לואיס סוארס הקולומביאני צימק (50) וג'ון מונקאיולה סגר עניין (85). פקונדו רונקאליה מאוסאסונה הורחק (88). במשחק נוסף: סלטה ויגו - אייבאר 1:1.