זה היה יכול להיות גרוע יותר, אבל עדיין יובנטוס לא ציפתה להפסיד הערב (רביעי) לפורטו. לשמחתה זה הסתיים רק ב-2:1, ושאר החוץ הזה מציב אותה בעמדה לא רעה בכלל לקראת הגומלין בעוד שלושה שבועות.
השחקנים של אנדראה פירלו לא שיחקו טוב, אבל השער המאוחר שכבש פדריקו קייזה (83) משנה לחלוטין את הסיכויים בטורינו. אבל הבעיה הייתה בעיקר השער שיובה ספגה כבר אחרי 62 שניות, שהגיע בשל טעות קשה של רודריגו בנטנקור.
2 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
פורטו חוגגת
פורטו חוגגת
טעות קשה בפתיחה. פורטו חוגגת, בנטנקור המום
(צילום: רויטרס)
"כשסופגים שער אחרי דקה אחת, בטח אחד כל כך מוזר, זה טבעי שהשחקנים יאבדו ביטחון, במיוחד נגד קבוצה שיודעת איך לסגור טוב בהגנה", אמר פירלו בסיום. "פורטו פתחה את המשחק בדיוק איך שהיא רצתה. עם כזה לו"ז עמוס כמו שלנו, זה הגיוני שלא תמיד אפשר לשמור על ריכוז מלא ועל הקצב הנכון, אבל אלו לא דברים שצריכים לקרות בשמינית גמר ליגת האלופות".
מאמן האלופה האיטלקית המשיך: "הנענו את הכדור לאט מדי ולא שיחקנו מספיק חכם כדי להבין את הדינמיקה של המשחק הזה. הכוונה הייתה לרווח את המשחק, אבל לא עשינו את זה מספיק בחצי הראשון, אבל כן קצת יותר לקראת הסיום. זה לא קל לשחק עם קבוצה שמציבה 11 שחקנים מאחורי הכדור".
"התכוננו בצורה טובה למפגש הזה, לא הגענו עם גישה נכונה, אבל לספוג שער בדקה הראשונה אחרי שנתנו להם אותו על מגש של כסף הפך הכל להרבה יותר קשה".