בקיץ האחרון הגיש לאו מסי בקשה לעזוב את ברצלונה. הכוכב הגדול נשאר לבסוף במועדון, אבל כל הסימנים מעידים על כך שייפרד ממנו בסיום העונה הנוכחית עם תום חוזהו.
ההרגשה הזו קיבלה חיזוקים לאחרונה בעקבות התצוגות הלא משכנעות של בארסה, שלא נראית כמי שמסוגלת לזכות העונה בתואר משמעותי. למרות זאת, הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה לא מוותר.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי בהפסד לקאדיס. לא ממש מרוצה בזמן האחרון
(צילום: AFP)
כשקמפיין הבחירות לנשיאות ברצלונה בשיאו, הבהיר המועמד כי המטרה הגדולה שלו היא להשאיר את הפרעוש. "אעשה את כל המאמצים הדרושים על מנת שזה יקרה", הבהיר.
בראיון לעיתון "ספורט" המתפרסם בקטלוניה אמר הנשיא לשעבר: "צריך להגיש למסי הצעה שתשכנע אותו להישאר. הוא רוצה לראות סביבו קבוצה תחרותית שתהיה מסוגלת לזכות בליגת האלופות. זה יותר חשוב לו מהכסף. אני יכול לעשות את זה וחושב שהוא שווה את כל מה שהוא מרוויח. תהיו בטוחים שהכסף פחות מנחה אותו. הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה וגם אוהב את בארסה אחרי שהוכיח את זה בכמה מקרים בעבר. הוא איש של המועדון ושל העיר".
2 צפייה בגלריה
ג'ואן לאפורטה
ג'ואן לאפורטה
"מסי שווה את מה שהוא מרוויח". ג'ואן לאפורטה
(צילום: MCT)
לאפורטה הוסיף: "ביני ובין מסי יש יחסים מיוחדים והוא יודע שבכל פעם שהבטחתי לו משהו גם קיימתי. אני גם חושב שהוא צריך לסיים בברצלונה את הקריירה שלו. אני אפילו לא רוצה לחשוב שאראה אותו מחוץ לקבוצה. זו משימה שאני יכול לעמוד בה. קודם צריך שהוא יראה מי עומד בראש המועדון ואז להגיש לו הצעה".
מבחינה מקצועית, ברצלונה תחסר בעשרת הימים הקרובים את עוסמאן דמבלה, שנפצע בהפסד 2:1 לקאדיס. גם אנסו פאטי וג'רארד פיקה טרם החלימו ובשל כך דווח ב"ספורט" שהמאמן רונלד קומאן מתכנן לצרף בלם וחלוץ בחלון ההעברות בינואר. אחרי שבארסה כבר הבטיחה את עלייתה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות, ההולנדי צפוי להציב הרכב משני במשחק מול יובנטוס מחר (שלישי, 22:00), שינעל את שלב הבתים.