ככה פותחים עונה? גם זינדין זידאן בטח מאוכזב, אחרי שריאל מדריד סיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מאכזב בחוץ מול ריאל סוסיאדד במשחקה הראשון בעונת 2020/21 בליגה הספרדית.
מדובר במחזור השני בספרד, אבל הבלאנקוס קיבלו מנוחה בעקבות השתתפותם בליגת האלופות בחודש אוגוסט ולכן פתחו את הליגה באיחור. אגב, סוסיאדד וריאל נפגשו שלוש פעמים בעונה שעברה וסיפקו 14 שערים במשחקים ביניהן. הערב שתי הקבוצות היו חלודות ולא מדויקות, למרות שריאל הייתה טובה יותר.
5 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(צילום: gettyimages)
5 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן
(צילום: EPA)

מהלך המשחק

דקה 14': הזדמנות ראשונה במשחק. דאבל-פס יפה בין מרטין אודגור וקארים בנזמה הסתיים בבעיטה של הצרפתי אל הידיים של אלחנדרו רמירו.
36': ריאל טענה לנגיעת יד ברחבה של אייהן מונוז אחרי בעיטה חזקה של סרחיו ראמוס, בהילוך החוזר ראו שהכדור פגע לו קודם כל בגוף ומשם ניתז ליד.
40': ריאל המשיכה לשחק נהדר בהתקפה. הפעם היה זה תורו של קארים בנזמה, שבעט מתוך הרחבה, אך התחלק וכתוצאה מכך הכדור שלו יצא החוצה. זה נראה רק עניין של זמן עד שהבלאנקוס יבקיעו.
5 צפייה בגלריה
מרטין אודגור
מרטין אודגור
מרטין אודגור
(צילום: AP)
43': סוסיאדד כמעט והפתיעה את ריאל. מיקל אויארסבאל מסר נהדר לאלכסנדר איסאק, שבאחד על אחד נכשל מול טיבו קורטואה.
62': בנזמה בעט כדור חד מחוץ לרחבה, רמירו עצר.
5 צפייה בגלריה
ראמוס נוגח לעבר השער
ראמוס נוגח לעבר השער
ראמוס נוגח לעבר השער
(צילום: AP)

הרכבים

ריאל סוסיאדד: אלחנדרו רמירו; אנדוני גורוסאבל, רובין לה נורמן, אריץ אלוסטונדו (ג'ון באוטיסטה, 74), אייהן מונוז; אנדר גואברה (ארקו גונסאלס, 90), מיקל מרינו, פורטו, מיקל אויארסבאל (עדנאן יאנוזאי, 74), אנדר מוגורוסה, אלכסנדר איסאק (דויד סילבה, 63).
ריאל מדריד: טיבו קורטואה; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, פרלאן מנדי; טוני קרוס, לוקה מודריץ’ (פדריקו ואלוורדה, 70), מרטין אודגור (קאסמירו, 70); ויניסיוס ג’וניור (סרחיו אריבאס, 90), רודריגו (מרווין, 70), קארים בנזמה.

וייסמן לא עזר לוויאדוליד

שון וייסמן נכנס במחצית השנייה, אבל לא הצליח להושיע את ויאדוליד שהפסידה בחוץ 2:0 לבטיס במסגרת המחזור השני. נביל פקיר כבש את הראשון למנצחת בפנדל כבר בדקה ה-10, ובישל לאחר מכן לוויליאם קרבאליו הפורטוגלי את השני (18).
5 צפייה בגלריה
חואקין ופקיר חוגגים
חואקין ופקיר חוגגים
חואקין ופקיר חוגגים
(צילום: AFP)
בטיס למעשה מושלמת עד כה, בדיוק כמו גרנדה שניצחה 1:2 את אלאבס. רוברטו סולדאדו נתן למארחת את ההובלה (7), בומבה של חוסלו בבעיטה חופשית קבעה שוויון (22), אך המילה האחרונה הייתה של דרווין מצ'יס שכבש בדקה ה-79 את שער הניצחון. במשחק נוסף בין שני העולות החדשות ניצחה קאדיז את ווסקה 0:2.
פורסם לראשונה: 21:54, 20.09.20