מה יהיה עם יורו 2020 (או 2021, תחליטו אתם)? הטורניר שנדחה בשנה בשל נגיף הקורונה, ונכון לעכשיו עדיין מתוכנן להתקיים ב-12 מדינות ברחבי אירופה, נמצא בספק בשל הפיזור הגדול של המשחקים ברחבי היבשת וההגבלות השונות בכל המדינה.
הדיווחים האחרונים מדברים על כך שלא תהיה ברירה ואופ"א, אם אכן תקיים את היורו כסדרו ולא תבחר לבטלו, תיאלץ לבחור מדינה אחת בה יתקיימו כל המשחקים.
2 צפייה בגלריה
אדם עם מסכה על רק לוגו יורו 2020, בוקרשט
אדם עם מסכה על רק לוגו יורו 2020, בוקרשט
הטורניר יעבור לבריטניה?
(צילום: רויטרס)
בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה, הציע פתרון – להעביר את הטורניר למדינתו לאחר שהביע סיפוק בימים האחרונים מקצב ההתקדמות במתן החיסונים לתושבים.
נכון לעכשיו שני חצאי הגמר ומשחק הגמר אמורים להיערך באצטדיון וומבלי, אך ג'ונסון טוען שלא תהיה בעיה להעביר את היורו כולו לבריטניה: "כל משחק אחר שהם ירצו, אנחנו בהחלט ערוכים לכך".
במקביל, ראש הממשלה הודיע שבריטניה יחד עם אירלנד מתכוונות להגיש הצעה כדי לארח את מונדיאל 2030: "אנחנו מאוד מאוד רוצים להביא את הכדורגל הביתה ב-2030. אני חושב שזה המקום הנכון. זה הביתה של הכדורגל, וזה העיתוי הנכון. זה יהיה פשוט נפלא עבור המדינה".
2 צפייה בגלריה
ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון
ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון
ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון
(צילום: AFP)
למעשה, על פי ה"סאן", ג'ונסון מקווה שהיורו אכן ישוחק אצלו, מה שייתן לבריטניה מניות רבות בהצעה שלה לקראת המונדיאל בעוד תשע שנים.