אחרי שאת עונת 2018/19 החל כמאמן-שחקן באנדרלכט, עזב את תפקיד האימון די במהירות בעקבות פתיחה נוראית והתרכז במשחק, וינסנט קומפאני החליט סופית לפרוש מכדורגל וימונה בקרוב שוב למאמנם של הסגולים-לבנים.
על פי הדיווחים בבלגיה, קומפאני והמאמן שהחליף אותו בתפקיד, פרנקי ורקאורטן, לא שידרו על אותו הגל, וזו הסיבה שאנדרלכט צפויה להודיע על עזיבתו של השני בעקבות פתיחת עונה מגומגמת במונחים שלה (ארבע נקודות בשלושת המחזורים הראשונים) ומינויו של הבלם האגדי שוב למאמן.
3 צפייה בגלריה
וינסנט קומפאני חוגג
וינסנט קומפאני חוגג
קומפאני. קריירה מפוארת
(צילום: AFP)

סמל בסיטי

קומפאני גדל במחלקת הנוער של אנדרלכט ושיחק בקבוצה הבוגרת שלה בין השנים 2006-2003. המבורג הגרמנית רכשה אותו ב-10.5 מיליון אירו. תקופתו בגרמניה לא הייתה מוצלחת, לכן מנצ'סטר סיטי הצליחה להחתימו ב-8.5 מיליון אירו בלבד בקיץ 2008.
מהר מאוד הוא הפך למנהיג בסיטי ושיחק עבור המועדון במשך לא פחות מ-10 עונות וזכה איתו בארבע אליפויות, כשבאחרונה הוא כבש את השער שהביא למעשה לקבוצה את התואר. בנוסף, יש לו שתי זכיות בגביע האנגלי וארבע זכיות בגביע הליגה.
3 צפייה בגלריה
וינסנט קומפאני מניף את גביע האליפות
וינסנט קומפאני מניף את גביע האליפות
הביא לסיטי את האליפות האחרונה
(צילום: Getty Images)
בסיטי נפרדים: "לא יהיה עוד כמוהו"
לצד קריירת המועדונים שלו, קומפאני רשם 89 הופעות במדי נבחרת בלגיה וכבש ארבעה שערים. את הופעת הבכורה ערך כבר בגיל 17 נגד נבחרת צרפת. הוא השתתף בשני גביעי עולם, כאשר באחרון ברוסיה היה הקפטן של השדים האדומים שיסיימו במקום השלישי.

שוער נבחרת אנגליה לשעבר מצא קבוצה

תחנה חדשה בקריירה לג'ו הארט. בגיל 33, שוערה לשעבר של נבחרת אנגליה יחתום לשנתיים בטוטנהאם, כך מדווחת התקשורת בממלכה. הארט שיחק העונה בברנלי, אבל חוזהו הסתיים ב-30 ביוני והוא לא שיחק עם חידוש הליגה.
3 צפייה בגלריה
ג'ו הארט
ג'ו הארט
שוער מחליף בטוטנהאם
(צילום: AFP)
בעבר היה הארט השוער הראשון של מנצ'סטר סיטי, אך הודח מהתפקיד על ידי פפ גווארדיולה כשזה הגיע למועדון ב-2016. בהמשך הושאל לטורינו ו-ווסטהאם וב-2018 חתם בברנלי. בתרנגולים הארט צפוי להיות השוער המחליף של הוגו לוריס הצרפתי, שמעמדו לא נפגע מהגעתו של האנגלי.