כריסטיאנו רונאלדו הוא כידוע הכוכב הגדול ביותר בליגה האיטלקית ואף אחד לא מתפלא שהוא משאיר מאחור את כל יתר שחקני הליגה גם בכל הנוגע לשכר.
כעת חשף ה"גזטה דלו ספורט" את המשכורות של הכדורגלנים ב"סרייה A" ומתברר שהפורטוגלי מרוויח יותר מאשר ארבע קבוצות שלמות בה.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
ווינר גם בכל הנוגע לכסף. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
סכום עתק של 28 מיליון אירו נכנס לחשבון הבנק של רונאלדו בכל עונה. מבדיקה שערך העיתון מתברר כי סגלים שלמים בארבע מקבוצות הליגה - אודינזה, ספציה, ורונה וקרוטונה, לא מגיעים יחדיו לסכום הזה או שמשתווים אליו במקרה הטוב.
בנוסף, רונאלדו מרוויח פי ארבע מהבא אחריו ברשימת המשתכרים בליגה, חברו לקבוצה מתיאס דה ליכט שמקבל "רק" 7.2 מיליון אירו. גם השלישי, הרביעי והחמישי ברשימה, חלוץ אינטר רומלו לוקאקו, חברו הדני כריסטיאן אריקסן ואדין דזקו מרומא, המרוויחים 6.8 מיליון אירו, נשארים הרחק מאחור.
3 צפייה בגלריה
פירלו עם דה ליכט
פירלו עם דה ליכט
צנועים לעומת רונאלדו כשמדובר בשכר. דה ליכט ופירלו
(צילום: AFP)
פאולו דיבאלה, שמקבל 6.6 מיליון אירו בעונה, הוא השלישי ברשימת המרוויחים ביובנטוס שסכום המשכורות בה מגיע ל-214 מיליון אירו בעונה. אחריו מדורגים אדריאן ראביו וארון ראמזי, שמקבלים 6.3 מיליון.
אינטר היא הקבוצה בעלת תקציב שכר השחקנים השני בגובהו (135 מיליון אירו בעונה) ואחריה מדורגות רומא (101 מיליון) ונאפולי (95). תקציב השכר של המוליכה מילאן מגיע ל-81 מיליון אירו "בלבד".
המאמן בעל השכר הגבוה ביותר בליגה הוא אנטוניו קונטה מאינטר, המקבל 10.8 מיליון אירו בעונה. פאולו פונסקה מרומא (2.2 מיליון) וג'אן פיירו גספריני מאטאלנטה (1.9 מיליון) מדורגים אחריו.
3 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
10.8 מיליון אירו בעונה. אנטוניו קונטה
(צילום: רויטרס)
מאמנה של יובנטוס, אנדראה פירלו, שהחל בקיץ האחרון את עונת הבכורה שלו כמאמן ראשי במועדון, מרוויח 1.6 מיליון אירו. סטפנו פיולי ממילאן, סימונה אינזאגי מלאציו וסיניסה מיכאילוביץ' מבולוניה מרוויחים יותר ממנו - 1.8 מיליון.