האם זו העונה של מנצ'סטר יונייטד? הפעם האחרונה שהשדים האדומים זכו בפרמייר-ליג הייתה אי שם ב-2013, תחת אלכס פרגוסון. מאז שורה של מאמנים ניסו לשחזר את ההצלחה של הסקוטי האגדי ואפילו לא התקרבו לכך, אבל נראה שהעונה משהו שונה קורה.
הערב (שלישי) יונייטד עלתה למקום הראשון בטבלה, שלוש נקודות מעל האלופה ליברפול, לאחר שגברה 0:1 על ברנלי בחוץ.
4 צפייה בגלריה
פול פוגבה ואריק באיי חוגגים
פול פוגבה ואריק באיי חוגגים
קינח בחגיגה מקורית. פוגבה ובאיי
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
יופי של טכניקה בבעיטה. פול פוגבה כובש
(צילום: getty images)
מי שכבש את השער היחיד במשחק הוא פול פוגבה, כשבדקה ה-71 ניצל הגבהה מדויקת של מרקוס רשפורד והפציץ פנימה מהאוויר. לאחר מכן קינח בחגיגה יוצאת דופן מבית היוצר של הקשר הצרפתי.
ביום ראשון השחקנים של אולה גונאר סולשיאר יפגשו את היריבה הגדולה ביותר שלהם באנפילד, במשחק שהרבה זמן לא היה כמוהו באנגליה.
גם אברטון חזק בצמרת, אחרי 1:2 בחוץ על וולבס. אלכס איוובי (6) העלה אותה ליתרון מוקדם, רובן נבס השווה בדקה ה-14, אך המילה האחרונה הייתה של הבלם מייקל קין (77). במחזור הבא הטופיז יתארחו אצל אסטון וילה החזקה למפגש מסקרן.
בשעה טובה. שפילד יונייטד, קבוצה ששברה שיאים יוצאי דופן בליגה האנגלית, ולא כאלו שהיא צריכה להתגאות בהם, ניצחה לראשונה העונה, 0:1 את ניוקאסל.
שפילד צברה ב-17 המחזורים הראשונים רק שתי נקודות (כן, שתי תוצאות תיקו ו-15 הפסדים), ויחס השערים שלה עמד על 29:8 עלוב במיוחד. הערב היא (אולי) יצאה לדרך חדשה.
4 צפייה בגלריה
שחקני שפילד חוגגים
שחקני שפילד חוגגים
כן, באמת ניצחתם. שחקני שפילד חוגגים
(צילום: רויטרס)
עוד במחצית הראשונה, שהייתה ללא שערים, ראיין פרייזר, קשר ניוקאסל, קיבל שני כרטיסים צהובים תוך שלוש דקות והשאיר את הקבוצה שלו ב-10 שחקנים.
המארחת ניצלה זאת ושלטה ללא עוררין במגרש, הגיע למספר גדול מאוד של מצבים, אבל רק בדקה ה-72 הצליחה למצוא את הרשת. פנדל מדויק של החלוץ הוותיק בילי שארפ הלך פנימה וסידר לקבוצה שלו שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית.
4 צפייה בגלריה
שחקני שפילד חוגגים
שחקני שפילד חוגגים
המסע להישרדות עוד ארוך מאוד
(צילום: גטי אימג'ס)
זו רק ההתחלה מבחינתה של שפילד, שכן היא עדיין מרוחקת תשע נקודות מחוף מבטחים והמקום ה-17 בטבלה, שם נמצאת נכון לעכשיו ברייטון, לה משחק חסר.
פורסם לראשונה: 21:54, 12.01.21