מנצ'סטר סיטי רוצה לעשות היסטוריה ולהעפיל לגמר ליגת האלופות בפעם הראשונה בתולדותיה. אבל לפני שזה קורה, היא צריכה לעבור בגומלין חצי הגמר משוכה גבוהה בדמות פריז סן ז'רמן (1:2 בחוץ במשחק הראשון). אלופת אנגליה שבדרך תארח מחר את המפגש באצטדיונה הביתי (שלישי, 22:00).
מאמן הסיטיזנס פפ גווארדיולה הודה שהקבוצה שלו חיכתה לרגע הזה הרבה שנים והם יודעים כמה מוטל על הכף: "זו פריבילגיה להיות בנקודה הזו, הרבה אנשים אצלנו לא רגילים להיות בחצי גמר הצ'מפיונס וננסה לעשות עבודה טובה ולנצח".
2 צפייה בגלריה
גווארדיולה על הקווים
גווארדיולה על הקווים
פפ גווארדיולה
(צילום: AFP)
הספרדי גם התייחס לכישלונות העבר שלו, כשלא הצליח להעפיל עם באיירן מינכן לגמר: "כל חצי גמר זה סיפור שונה. בניסיונות הראשונים לא הגיע לנו לעבור, בשלישי כמעט עלינו. כעת אנחנו מגיעים במומנטום טוב ועם יתרון קטן. אני בטוח שנדע מה לעשות גם ברגעים הפחות טובים".
"אני מודאג מכמה דברים, אבל במקביל אני אופטימי ומגיע רגוע יותר מבעבר", גילה גווארדיולה. "השחקנים התאמנו כמו שצריך, כולם רוצים לקחת חלק. משחקי גומלין קשים יותר מהגמר עצמו. אי אפשר לחזות באופן מושלם משחק כדורגל, אבל אפשר לנהל ציפיות אחרת. אנחנו לא נוכל לשחק במשך 90 דקות ברמה בה שיחקנו במחצית השנייה בפריז. יהיה קשה, אנחנו נסבול. הפרמייר-ליג ברמה מאוד גבוהה וגם פריז, אבל הצלחנו העונה להישאר ברגעים הקשים. התשוקה של השחקנים יכולה לעשות את ההבדל".
2 צפייה בגלריה
ניימאר מביט בסטונס
ניימאר מביט בסטונס
ניימאר מביט בסטונס
(צילום: רויטרס)
על הכוכבים הגדולים של פ.ס.ז', ניימאר וקיליאן אמבאפה, הוסיף: "הם שיחקו טוב מאוד מולנו במחצית הראשונה והיו יוצאים מהכלל. ירדו על שניהם כי הם הפסידו, אבל הם שיחקו טוב. מקווה שאמבאפה ישחק מחר”.