אתלטיקו מדריד עברה תקופה לא פשוטה בכלל שכללה תיקו והפסד ללבאנטה וגם הפסד לצ'לסי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הערב (ראשון) הקבוצה של דייגו סימואנה סוף סוף חזרה לחייך לאחר 0:2 בחוץ על ויאריאל.
המאמן גם חגג הישג מרשים במיוחד, כשהשיג ניצחון מספר 308 מאז מונה לתפקיד והפך למאמן עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות הקולצ'ונרוס ביחד עם לואיס ארגונייס האגדי. צ'ולו עשה זאת ב-512 משחקים, 100 משחקים פחות מאשר המאמן המנוח.
4 צפייה בגלריה
סוארס ופליקס
סוארס ופליקס
סוארס ופליקס
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה. ווינר
(צילום: AP)
אלפונסו פדרסה העלה את אתלטיקו ליתרון עם שער עצמי (25) וז'ואו פליקס הכפיל (69). אתלטיקו (שיחקה 24 משחקים) מובילה את הטבלה בפער של 5 נקודות על ברצלונה (25 משחקים) ו-6 על ריאל מדריד (24 משחקים).
ויאדוליד החמיצה אחר הצהריים אפשרות לפתוח פער קטן מהקו האדום, כשסיימה בתיקו 1:1 דרמטי מול סלטה ויגו.שון וייסמן, שעלה בהרכב ושיחק 79 דקות, היה מעורב בשער של קבוצתו, כאשר בעט על סף הרחבה, שוער סלטה רובן בלנקו הדף לא טוב ופביאן אוריאנה היה על הכדור החוזר (70).
4 צפייה בגלריה
שחקני ויאדוליד וסלטה
שחקני ויאדוליד וסלטה
שחקני ויאדוליד וסלטה
(צילום: gettyimages)
אלא שבדקה ה-94 הגיע השוויון הדרמטי של ויגו מנגיחה של ג'ייסון מורייו האקוודורי. עוד קודם לכן, הישראלי כמעט כבש בעצמו כשבעט על סף הרחבה בדקה ה-16, אולם בלנקו הפעם הצליח להדוף היטב. עבור ויאדוליד היה זה משחק שמיני ללא ניצחון, והיא כרגע במקום ה-17 עם 22 נקודות, בדיוק כמו אלאבס שנמצאת מתחת לקו האדום ואייבאר שמדורגת במקום ה-16.
4 צפייה בגלריה
שחקני ויאדולד חוגגים
שחקני ויאדולד חוגגים
וייסמן ושחקני ויאדוליד. חגגו מוקדם מדי
(צילום: gettyimages)
חואנמי הבקיע בדקה ה-84 וסידר לבטיס 0:1 על קאדיס המידרדרת. גרנאדה עצרה את התקופה הרעה עם 1:2 ביתי על אלצ'ה. דומינגוס קווינה (32) ואנטוניו פוארטס (79) הבקיעו למנצחת. לוקאס בויה השווה זמנית (40).
  • מונאס דאבור, ששיחק 90 דקות בהפסד 2:0 של הופנהיים למולדה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, עלה היום רק בדקה ה-90 בתיקו 1:1 מול אוניון ברלין.
פורסם לראשונה: 17:04, 28.02.21