"זה היה משחק של מבוגרים מול ילדים, מסי לא עשה שום דבר והחולשה של ברצלונה לא מובנת". בתחנת הרדיו הספרדית "קדנה סר" התקשו להשלים עם המפלה 4:1 שספגה בארסה מפריז סן ז'רמן בקאמפ נואו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. לאו מסי עוד העלה ליתרון עם פנדל מפוקפק, אך קיליאן אמבאפה היה בלתי נותן לעצירה עם שלושער ומויסה קן הצטרף לחגיגה.
אף אחד בתקשורת הספרדית לא חולם אפילו שבארסה תבצע מהפך כמו ה-1:6 לפני ארבע שנים ותעשה את הבלתי ייאמן בצרפת. כולם יודעים שהסיפור גמור ושהקבוצה הצרפתית תעלה לשלב הבא. מצב הרוח בקרב שדרי הרדיו והעיתונאים מזכיר את זה שהיה אחרי התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן ברבע גמר הצ'מפיונס באוגוסט האחרון וחלק מהם כבר מתעסק בזהות המאמן הבא אחרי רונלד קומאן. כמובן ששמו של צ'אבי הוזכר שוב.
6 צפייה בגלריה
לאו מסי וקיליאן אמבאפה
לאו מסי וקיליאן אמבאפה
"אכל אותו". אמבאפה ומסי
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
גם ג'רארד פיקה המום ממה שקרה
(צילום: רויטרס)
גם אנטואן גריזמן נשמע שבור וחסר אמונה: "ההרגשה לספוג רביעייה בבית קשה מאוד. הם היו יותר טובים וכבשו. היו לנו הזדמנויות, אבל זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו. הם בטופ והציגו משחק מושלם. זה לא מה שרצינו להראות. צריך לעבוד עד השנייה האחרונה. זה היה משחק רע שלנו וצריך להשתפר. נבוא לפריז כדי לנצח ולעלות שלב. זה מסובך, אבל לא נבוא לטייל. כשאתה מתמודד מול קבוצות כאלה אתה צריך להציג משחק מושלם ולא עשינו את זה".
רונאלד קומאן הוסיף: "הם היו יותר יעילים, במיוחד בחלק הקדמי עם אמבאפה. הייתה להם קבוצה יותר מושלמת ממה שיש לנו. אני יכול לשקר בקשר לגומלין, אבל הסיכויים שלנו נמוכים מאוד. היינו בדרך לשנות דברים, אבל היה חסר לנו על מנת להתעלות לרמה הגבוהה".
6 צפייה בגלריה
קומאן ופוצ'טינו
קומאן ופוצ'טינו
"הם היו יותר יעילים". קומאן עם פוצ'טינו
(צילום: AFP)
פרנקי דה יונג: "ננסה בגומלין, אני לא יודע, זה מאוד מסובך. נראה גם בליגה איך יילך לנו". אוהדים שעלו לשידור ב"רדיו מארקה" טענו: "חוזרים כל הזמן על אותם הדברים, צריך להחליף את השחקנים האלה ואת המאמן". בעיתון "אס" נכתב: "אמבאפה אכל את מסי".
6 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
מסי ירצה לשכוח את המשחק הזה
(צילום: AP)
ב"אל מונדו דפורטיבו" המזוהה עם ברצלונה הודו: "פריז סן ז'רמן הייתה יותר טובה, קיליאן אמבאפה הרס את בארסה". חלוץ נבחרת צרפת, שהבקיע שלושער, היה הכדורגלן הראשון שעושה זאת מול בארסה בקאמפ נואו מאז אנדריי שבצ'נקו, שעשה זאת במדי דינמו קייב ב-1997.
ב"ספורט", שגם הוא מזוהה עם הקטלאנים, נכתב בכותרת: "אמבאפה חתם על עוד אסון אירופי, בארסה למעשה אמרה שלום לליגת האלופות". ב"מארקה" במדריד שאלו באירוניה: "הם באמת רוצים להחליף את אמבאפה במסי?".
6 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
הראשון שכבש שלושער בקאמפ נואו בצ'מפיונס מאז 1997. קיליאן אמבאפה
(צילום: רויטרס)
גיבור המשחק הגיב: "תמיד אמרתי שאני מאושר בפריז סן ז'רמן. החולצה של המועדון הזה נמצאת בלב שלי".
המאמן המנצח, מאוריסיו פוצ'טינו: "המאבק הזה יוכרע בגומלין בפריז ואנחנו צריכים להגיע לשם באותה הנחישות. זה היה רק משחק אחד, לפעמים הדברים יוצאים לך בצורה כזו והפעם הגיע לנו לנצח. אמבאפה הוא שחקן עם מחויבות גדולה ומודעות שגם מבצע משימות הגנתיות. עם כל הכבוד, צריך לדעת שתאונות כאלה יכולות לקרות גם לך".
במשחק הנוסף הערב, ליברפול השיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין באנפילד עם 0:2 על רד בול לייפציג בבודפשט משערים של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה. "זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו, היה קשה אבל אני מרוצה מהתוצאה ומהופעה שלנו", אמר בסיום קפטן האדומים ג'ורדן הנדרסון. "כמובן שחשוב היה לכבוש וגם לשמור על שער נקי".
6 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
(צילום: רויטרס)