20 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. כן, ע-ש-ר-י-ם. מנצ'סטר סיטי לא עוצרת ואתמול פתחה פער של 13 נקודות בפסגת הפרמייר-ליג, אחרי 1:2 לא פשוט על ווסטהאם. שני הבלמים של סיטי, רובן דיאס וג'ון סטונס, כבשו את השערים. מיקל אנטוניו היה זה שהשווה זמנית.
"אחרי עשר דקות או רבע שעה הבנו שלא נעשה היום משהו יפה", הודה בסיום המנג'ר המאושר, פפ גווארדיולה. "כשאתה מקיים המון משחקים - בליגה ובצ'מפיונס - זה נורמלי. היינו ברי מזל להשיג שלוש נקודות".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
עקף את מוריניו. גווארדיולה
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים
ניצחון 20 ברצף. שחקני סיטי חוגגים
(צילום: AP)
פפ חגג שני ציוני דרך מרשימים. הוא הפך למאמן המהיר ביותר באנגליה שמגיע ל-200 ניצחונות (עשה זאת ב-273 משחקים עם סיטי). בנוסף, רשם את הניצחון ה-500 שלו בקריירה (179 בברצלונה, 121 בבאיירן מינכן ו-200 כאמור בסיטי).
ובואו ונחזור לרצף הניצחונות המרשים. סיטי מדורגת כעת במקום השישי בכל הזמנים מבחינת אורך הרצף. ראשונה היא טי.אן.סי הוולשית עם 27 ניצחונות רצופים, אחר כך אפשר למצוא גם את איאקס, באיירן מינכן וריאל מדריד בעונות הגדולות שלהן.
המנג'ר הכי מהיר שהגיע ל-200 ניצחונות בכדורגל האנגלי
פפ חלף על פני מוריניו
500 ניצחונות בקריירה
"בתקופה זו, בעידן הקורונה, להיות מסוגלים לנצח 20 משחקים ברציפות זה אחד ההישגים הגדולים ביותר לא רק שלי, אלא של כולנו בקריירה. בוודאות", הוסיף גווארדיולה. "זה לא אומר שזכינו בתואר כמובן, אבל בפרק הזמן הזה, בתקופה הקשה ביותר באנגליה, עם שבוע מנוחה אחד במשך שלושה או ארבעה חודשים וכל שלושה ימים משחק. להיות בריצה מסוג זו - לנצח, לנצח, לנצח - פירושו כוח נפשי עצום מצד השחקנים".
"כשאנחנו מדברים על מה שעשינו עד כה, זה יוצא דופן", המשיך הספרדי לפרגן לשחקנים שלו. "זה יוצא מן הכלל. הדבר הנורמלי אצל קבוצת כדורגל זה לאבד פה ושם נקודות. נכון שלפני שלוש עונות היו לנו 100 נקודות והיינו בלתי ניתנים לעצירה. עכשיו אנחנו שוב בריצה טובה".