רוברטו פירמינו השאיר לפנות בוקר (בין שישי לשבת) את ברזיל מושלמת במוקדמות מונדיאל 2022. שחקן ליברפול כבש את שער הניצחון ב-0:1 של הסלסאו על ונצואלה החלשה. אחרי שלושה מחזורים לברזילאים יש תשע נקודות, והם מדורגים במקום הראשון.
רישארליסון כבש כבר אחרי שבע דקות, אבל השער שלו נפסל בטענת נבדל. ברזיל לחצה למעשה כל ההתמודדות עד שהגיע הרגע של פירמינו בדקה ה-66 כאשר כדור גובה ננגח בטעות על ידי הגנת האורחת ישירות לרגלו של החלוץ ברחבה - ולו נותר רק לשאול את השוער לאיזו פינה הוא רוצה את הכדור.
3 צפייה בגלריה
רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו
פירמינו והחברים חוגגים
(צילום: AP)
שימו לב למאזן המדהים של ברזיל בקמפיינים האחרונים של מוקדמות המונדיאל. מתוך 17 משחקים, הסלסאו ניצחו 16 וסיימו פעם אחת בתיקו. הפרש השערים שלהם באותם משחקים - 1:63.
גם צ'ילה חגגה שלוש נקודות חשובות בזכותו של ארתורו וידאל, שהבקיע צמד מרשים. הראשון הגיע בדקה ה-19 בדמות בומבה מ-25 מטרים לחיבורים, והשני נכבש לאחר ערבוביה ברחבה (34). זה היה ניצחון ראשון בקמפיין לצ'יליאנים, בזמן שפרו עדיין מחפשת שלוש נקודות ראשונות.
3 צפייה בגלריה
ארתורו וידאל
ארתורו וידאל
וידאל. סקורר בנבחרת
(צילום: AFP)
אורוגוואי השיגה ניצחון מרשים מאוד בחוץ - 0:3 על קולומביה, שמצדה רשמה את הפסדה הביתי הגדול ביותר ב-82 השערים האחרונות (בקמפיין כלשהו, לא במשחק ידידות). נאיטן נאנדס בישל כבר בדקה החמישית לאדינסון קבאני את השער הראשון במשחק. בדקה ה-54 לואיס סוארס הכפיל מהנקודה הלבנה, ודרווין נונייס מבנפיקה קבע את תוצאת המשחק בבעיטה מדויקת ושטוחה מחוץ לרחבה (73). אורוגוואי במקום הרביעי בבית המוקדמות הדרום אמריקאי, קולומביה רק שביעית.
בעקבות השער עלה סוארס למקום הרביעי בטבלת כובשי כל הזמנים בדרום אמריקה עם 63 שערים, אחד יותר מרונאלדו הברזילאי. במקום השלישי מדורג ניימאר עם 64, לאו מסי שני עם 71 ופלה ראשון (77). כמו כן, סוארס הפך לדרום אמריקאי הראשון שכובש 25 שערים במוקדמות המונדיאל. לקבאני יש 16 שערים ב-39 משחקי מוקדמות. עבור המאמן אוסקר טבארס זה היה הניצחון ה-100 בנבחרת.
3 צפייה בגלריה
נאיטן נאנדס, לואיס סוארס
נאיטן נאנדס, לואיס סוארס
נאנדס עם סוארס
(צילום: gettyimages)