תומאס טוכל פוטר מפריז סן ז'רמן. רק אמש (רביעי) הוביל המאמן את אלופת צרפת ל-0:4 על שטרסבורג בליגה, אך זה היה מאוחר מדי עבור הנהלת המועדון. חוזהו של טוכל אמור היה להסתיים ביוני הקרוב.
בתקופה האחרונה היו דיווחים על חילוקי דעות בינו לבין מספר חברי הנהלה. בראיון חריף שקיים טוכל לפני המשחק טען בין היתר: "בהתחלת הדרך בפריז לא הייתי בטוח אם אני מאמן או עסקן ספורטיבי. במועדון כזה לא התשובה לא תמיד ברורה כל כך". בכך רמז ליחסיו הבעייתים עם המנהל המקצועי לאונרדו. עם זאת, הדגיש לאחר הניצחון אתמול כי דבריו הוצאו מהקשרם.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל. סוף הדרך בפ.ס.ז'
(צילום: AFP)
בנוסף לבעיות מחוץ למגרש, פ.ס.ז' פתחה בצורה מאכזבת את העונה בצרפת ולאחר 17 מחזורים היא מדורגת רק במקום השלישי, למרות שהיא מפגרת בנקודה בלבד אחרי ליון וליל. לא פעם נשמעה ביקורת גם על סגנון המשחק שלו.
גם בליגת האלופות הקבוצה לא בדיוק הרשימה והבטיחה את הכרטיס לשמינית הגמר רק במחזור הסיום, בבית שכלל גם את לייפציג, מנצ'סטר יונייטד ובשקשהיר הטורקית. בשמינית הגמר אלופת צרפת הוגרלה מול ברצלונה, במה שמבטיח להיות מפגש מסקרן במיוחד.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
טוכל עם אמבאפה
(צילום: AFP)
מאוריסיו פוצ'טינו הוא השם הבולט כרגע בבורסת המועמדים ולפי התקשורת בצרפת, גם נמצא במו"מ עם הקבוצה והוא האופציה המועדפת על הבעלים הקטארי נאסר אל-חלאיפי. גם מסימיליאנו אלגרי הוזכר כאופציה וייתכן אפילו שלאונרדו בעצמו יירד לקווים לזמן מסוים. הקבוצה נמצאת בחופשת חג המולד ויש לה זמן להיערך מחדש עד ה-6 בינואר, אז תפגוש את סט. אטיין.
טוכל אימן את פ.ס.ז' במשך שתי עונות וחצי. הוא הוביל את הקבוצה לגמר הצ'מפיונס בעונה שעברה שם הפסידה הקבוצה לבאיירן מינכן. בעונה שעברה הוא גם חגג דאבל בגזרה המקומית ויש לו אליפות נוספת מעונת 2018/19.