כצפוי, פרנק דה בור מונה הערב (רביעי) למאמן נבחרת הולנד. דה בור מחליף בתפקיד את רונלד קומאן שעזב לברצלונה. הוא חתם על חוזה לשנתיים ואמור להדריך את האורנג' ביורו הקרוב ובמונדיאל 2022 בקטאר.
דה בור (50) התחיל את קריירת האימון שלו באיאקס, והוביל אותה לארבע אליפויות רצופות. בעונת 2016/2017 מונה למאמן אינטר האיטלקית, אבל שרד רק 85 ימים בתפקיד לפני שפוטר בגלל היכולת החלשה שגילתה הקבוצה, שהפסידה באותה עונה להפועל באר שבע בליגה האירופית. לאחר מכן חתם בקריסטל פאלאס, אבל ממנה פוטר כעבור 77 ימים בלבד אחרי שפתח את העונה עם ארבעה הפסדים בהם הקבוצה לא כבשה שער. בשנתיים האחרונות אימן את אטלנטה יונייטד מה-MLS, ביולי האחרון פוטר מתפקידו לאחר שאטלנטה חזרה רע מפגרת הקורונה, הפסידה בשלושה משחקים והודחה מהטורניר המקוצר. דה בור לא היה המועמד המועדף ע"י ההתאחדות ההולנדית, שפנתה לפיטר בוס ופרנק רייקארד, אבל שניהם סירבו.
1 צפייה בגלריה
פרנק דה בור
פרנק דה בור
פרנק דה בור
(צילום: AP)
כשחקן הוא נחשב לאחד הגדולים בתולדות נבחרת הולנד. הוא רשם 112 הופעות בנבחרת, מקום שלישי בכל הזמנים, וכבש גם 13 שערים. הוא זכה עם איאקס בליגת האלופות וגביע אופ"א, לאחר מכן עבר לברצלונה וזכה עימה באליפות ספרד.