דרמה גדולה בפריז שמה את ההפסד המפתיע אתמול (ראשון) של פ.ס.ז', 2:1 לנאנט, בפרופורציות. על פי דיווח ב-ESPN, אנחל די מריה, אחד הכוכבים של האלופה הצרפתית, הוחלף בדקה ה-62 לאחר שמשפחתו "נקלעה לשוד אלים" ואף "הוחזקה כבת ערובה".
די מריה, שרק ביום שישי האחרון האריך את חוזהו במועדון, פתח בהרכב, אך אולץ לצאת במהלך המחצית השנייה. המנהל המקצועי של פ.ס.ז', לאונרדו, תועד כשהוא מעביר מסרים בטלפון למאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ'טינו. מיד לאחר מכן, פוצ'טינו החליף את די מריה ההמום וליווה אותו לחדר ההלבשה.
1 צפייה בגלריה
די מריה מיואש
די מריה מיואש
דרמה גדולה. די מריה
(צילום: AFP)
הטלפון שקיבל פוצ'טינו והחילוף של די מריה
הסיפור כמובן עלה לכותרות ורדיו מונטה קרלו פרסם שדי מריה לא הוחלף בגלל סיבה מקצועית, אלא בשל "בעיה אישית חמורה". לאחר מכן התברר כי ביתו של הארגנטינאי נפרץ במהלך המשחק. כל זאת כשאשתו ושתי בנותיו הקטנות היו בתוך הבית בזמן השוד.
בצרפת, כאמור, דווח שהשוד היה "מאוד אלים" וב-ESPN לאחר מכן נאמר כי השלוש היו בנות ערובה לפורצים בזמן שהמשטרה הוזעקה למקום. יש לציין כי בזמן ששיחק במנצ'סטר יונייטד, ביתו נשדד. זו הייתה אחת הסיבות שהארגנטינאי החליט לעזוב את אנגליה.
משפחתו של די מריה
אגב, די מריה לא היחיד שהיה קורבן לשוד אתמול בערב. גם בביתו של מרקיניוס בפריז התרחש שוד והשחקנים התבשרו על האירועים במהלך המשחק, שהותיר את פ.ס.ז' במקום השני בטבלה (מרחק שלוש נקודות מהמוליכה ליל). "יש לפעמים סיטואציות שקורות מחוץ למגרש הכדורגל, וזה יכול להסביר את המחצית השנייה שלנו", אמר פוצ'טינו בסיום. "זה לא תירוץ, אבל זה באמת הוריד לנו את האנרגיות. בהפסקה דיברנו על דברים שלא היו קשורים לכדורגל".