איבן ראקיטיץ' שוב שחקן של סביליה. הקשר הקרואטי שעזב את המועדון האנדלוסי ב-2014 ושיחק בברצלונה בשש השנים האחרונות חזר היום (ג') לקבוצתו לשעבר.
המעבר של ראקיטיץ' הסתמן בחודשים האחרונים לאחר שהוא איבד מכושרו ומעמדו בבארסה. כעת הודיעה סביליה רשמית על שובו למועדון.
2 צפייה בגלריה
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
עבר עונה קשה בברצלונה. איבן ראקיטיץ'
(צילום: רויטרס)
ראקיטיץ' חתם בסביליה לארבע שנים. תמורתו יועבר לבארסה סכום של 1.5 מיליון אירו ובנוסף 750,000 אירו נוספים עבור כל העפלה שלו עם הקבוצה למפעלים האירופים.
הקרואטי שיחק בסביליה בין 2011 ל-2014 וכבש 32 שערים ובישל 41 ב-149 משחקים. הוא שימש כקפטן בעת שהקבוצה זכתה בליגה האירופית. כבן זוגה של תושבת המקום, רקל מאורי, הוא הביע את רצונו לשוב לקבוצה שקלטה אותו בזרועות פתוחות.
2 צפייה בגלריה
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
ראקיטיץ' בזכייה בליגה האירופית עם סביליה ב-2014
(צילום: רויטרס)
ראקיטיץ עוזב את ברצלונה אחרי עונה קשה מאוד מבחינתו. לא פעם ולא פעמיים הוזכר שמו כמי שמועמד להימכר ואחרי שהורד לספסל בתקופה בה אימן ארנסטו ואלוורדה לא השתפר מצבו גם כאשר קיקה סטיין מונה למאמן.
כעת, לאחר הכישלון של בארסה בליגת האלופות ורצונו של ליאו מסי לעזוב, כמו גם חוסר הנכונות של קומאן לכלול אותו בתוכניותיו, נסללה הדרך לעזיבתו הסופית.
גם ארסנל התחמשה. מה שהיה ברור לפני כבר מספר שבועות הפך לרשמי, עם ההודעה הרשמית על צירופו של גבריאל. הבלם הברזילאי בן ה-22. הוא היה מבוקש על ידי לא מעט מועדונים גדולים באירופה, לאחר עונה נהדרת במדי ליל, אך התותחנים השיגו אותו ושילמו 27 מיליון ליש"ט למועדון הצרפתי.