ווטפורד לא הצליחה להינצל מירידת ליגה, ולאחר שהפסידה 3:2 לארסנל אמש (ראשון) במחזור הסיום של הפרמייר ליג, את העונה הבאה היא תפתח בליגה השנייה. מי שהיה נסער במיוחד לאחר ההפסד הגורלי, הוא החלוץ טרוי דיני, שכבש את אחד משני השערים לזכות קבוצתו.
בריאיון שערך השחקן בתום המשחק, הסביר כי ייתכן שזה היה המשחק האחרון שלו בצהוב שחור, למרות שמחזיק בחוזה עד 2021. הסיבה היא שככל הנראה לא ירצה להישאר כל עוד הקבוצה משחקת בצ'מפיונשיפ: "אני אפילו לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלי במדי ווטפורד. אם אני צריך ללכת, אלך".
2 צפייה בגלריה
טרוי דיני
טרוי דיני
מאוכזב. דיני
(צילום: רויטרס)
השאלה הבאה של המראיין כבר הצליחה לעצבן את דיני. למרות שהוא בסך הכל בן 32, נשאל האם הוא חושב על פרישה. "אני לא כזה זקן, ממזר חצוף", ומיד הוסיף "מצטער, מצטער".
דיני מתעצבן בשידור חי
החלוץ כבש העונה 10 שערים ב-27 הופעות ליגה. הוא הוסיף גם שני בישולים. בסך הכל הבקיע דיני 133 שערים ב-398 הופועתיו במדי הצרעות.

סולשיאר: "מקום שלישי זה הישג"

אחרי ניצחון מרשים של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על לסטר, השדים האדומים קיבלו את הכרטיס הנחשק לליגת האלופות וסיימו במקום השלישי. בתום עונה מטלטלת ומחשבה שהקבוצה לא תצליח להתברג ברביעייה, מי ששמח במיוחד היה המאמן אולה גונאר סולשיאר.
"לא חושב שמישהו דמיין את זה", אמר המאמן בסיום. "חשבו שנסיים במקום השישי או השביעי, אבל אני תמיד עושה דברים בדרך שלי. הביקורות רק מחזקות אותי וגורמות לי להאמין בעצמי יותר. השחקנים וההנהלה הביעו בי אמון, וזה הישג גדול לכולם. אנחנו בונים מורשת, אני מרוצה וגאה".
2 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
בדרך שלו. אולה גונאר סולשיאר
(צילום: רויטרס)
בלסטר, שהפסידה את הכרטיס לליגת האלופות ותסתפק בליגה האירופית, מרוצים גם כן. ברנדן רוג'רס לא נשמע מאוכזב בסיום: "ברור שאנחנו מתרגשים מהליגה האירופית. הגענו יותר רחוק ממה שדמיינו, השחקנים שלי עשו עונה נהדרת. בעונה הבאה ננסה להיות טובים יותר, ולהשתמש במה שלמדנו כדי להשתפר".